EN
zadzwoń
rezerwuj
messenger

SPORT

TRENING OBWODOWY

Trening obwodowy łączy cechy treningu aerobowego i siłowego. Pozwala spalić tłuszcz, wymodelować i ujędrnić ciało oraz poprawić kondycję. Trening obwodowy polega na wykonywaniu około 8 ćwiczeń w określonej kolejności, których czas trwania wynosi między 30-60 sekund. Pomiędzy ćwiczeniami zasadniczo nie ma przerw. Wykonanie wszystkich ćwiczeń to jeden obwód, po którym następuje dłuższa przerwa trwająca między 2-5 minut. Idealny dla tych którzy chcą widzieć szybkie efekty.

EASY BALL

Trening z małymi piłkami. Doskonały sposób na odchudzanie. Easy Ball wzmacnia mięśnie wokół kręgosłupa, jak również mięśnie brzucha. Ćwiczenia z piłkami to także doskonała forma relaksu i atrakcyjne urozmaicenie ćwiczeń wykonywanych na matach lub w pozycji pionowej.

MOCNE PLECY

Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, stabilizujące, wzmacniające oraz rozciągające na poszczególne grupy mięśni. Zajęcia te można zaliczyć do profilaktyki schorzeń kręgosłupa a nie do rehabilitacji, ponieważ lepiej zapobiegać niż leczyć.

ZUMBA FITNESS

Zajęcia ruchowe łączące taniec i fitness, opracowane w formie treningu przez tancerza i choreografa Alberto „Beto” Pereza w Kolumbii w latach 90. XX wieku. Choreografia Zumby łączy w sobie: hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki, oraz elementy Bollywood i tańca brzucha. Jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie. Zumba Fitness to trening dla każdego. W wersji POWER jest bardziej intensywna wymaga więc trochę więcej wysiłku.

NORDIC WALKING

Marsz na świeżym powietrzu ze specjalnymi kijami, podczas którego angażowanych jest wiele grup mięśni.  Ponadto mięśnie (m.in. klatki piersiowej, brzucha, tricepsy i bicepsy) są również inaczej stymulowane niż w zwykłym marszu. Nordic walking poprawia kondycję, rozwija się siłę i wytrzymałość ramion i nóg, spala więcej kalorii niż podczas normalnego chodzenia!

STRETCHING/ROZCIĄGANIE

Zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na rozciąganiu mięśni. Zajęcia prowadzone są przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce sprzyjającej dodatkowemu rozluźnieniu napięć mięśniowych. Dzięki rozciąganiu ciało staje się bardziej elastyczne i przygotowane do efektywnego wykonywania ćwiczeń na innych zajęciach. Stretching wspaniale likwiduje przykurcze mięśniowe, które mogą być spowodowane np. siedzącym trybem pracy, czy intensywnym treningowo tygodniem.

TBC

(Total Body Conditioning)

To jedna z najpopularniejszych odmian aerobiku, która zapewnia trening mięśni całego ciała. Jest to trening interwałowy, polegający na naprzemiennym łączeniu ćwiczeń cardio i wzmacniających, który kształtuje wytrzymałość, poprawia sprawność układu sercowo – naczyniowego, wzmacnia mięśnie, kształtuje sylwetkę, rzeźbi ciało. Zestaw ćwiczeń ogólnorozwojowych skupia się na wszystkich częściach ciała. Ten trening jest już bardziej wymagający siłowo oraz wytrzymałościowo. Polecany dla osób bardziej zaawansowanych.

BODY WARM UP

Trening na bazie ćwiczeń wzmacniających, kształtujących całą sylwetkę: ramiona, klatkę piersiową, uda, pośladki i brzuch. Umiarkowane tempo sprzyja koncentracji na technice i dokładności ćwiczeń. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

PILATES

System ćwiczeń fizycznych, których celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Wg założeń Pilatesa, metoda ta przyczyniać się ma do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.

ZAJĘCIA BODY & MIND

Są to zajęcia o niskiej intensywności mające na celu rewitalizacje zaniedbanych lub zapomnianych obszarów ciała. Łączą w sobie ćwiczenia oddechowe z wzmacnianiem, rozciąganiem tworząc swoistą fuzję zdrowego ruchu. Ćwiczenia uprzyjemnia stonowane światło, relaksująca muzyka oraz zapach związany z morzem. Są to zajęcia harmonijnej współpracy ciała z umysłem.

AQUA CLASSIC

Ćwiczenia w wodzie, najbardziej zbliżone formą do klasycznego aerobiku. Ćwiczymy wszystkie partie ciała w różnorodnym tempie.

AQUA POWER

Trening aerobowy w wodzie, dla wszystkich partii ciała, w intensywnym tempie. Zajęcia dla lubiących szybkie tempo i niezły wycisk.

AQUA SOFT

Lekkie zajęcia bez sprzętu lub z makaronami, w spokojnym tempie, aby wzmocnić mięśnie i pobudzić krążenie.

AQUA ARMS

Podczas ćwiczeń trenujemy całe ciało jednak najwięcej czasu poświęcamy na ćwiczenie górnych partii ciała: ręce, barki, ramiona. Intensywność umiarkowana. Do ćwiczeń wykorzystujemy hantle.

AQUA LEGS

Trening w wodzie skupiony na dolnych partiach ciała: pośladki, uda, łydki. Tym razem nie będzie lekko, trening intensywny, ale dający spektakularne efekty!

AQUA KICKBOXING

Zajęcia w wodzie o dość dużej intensywności, których podstawą są uderzenia, kopnięcia, ciosy oraz podskoki z mankietami na nogach. Aqua kickboxing kształtuje szczególnie pośladki i uda, wpływa na gibkość, koordynację ruchową i wytrzymałość siłową. Ma nieoceniony wpływ na poprawę kondycji, redukcję cellulitu i wysmuklenie mięśni nóg, pośladków oraz ramion.

FULL BODY WORKOUT

Jest to świetny pomysł na trening ogólnorozwojowy. Dla osób o różnym poziomie wytrenowania. Często wykorzystuje się dodatkowe przybory treningowe takie jak hantle, taśmy, piłki. Wpływa korzystnie na ogólną formę fizyczną. Dobrze ułożony i wykonywany plan FBW kompleksowo zadba o rozwój wszystkich partii mięśniowych naszego ciała.

wyznacz trasę

Primavera Jastrzębia Góra

tel.: +48 58 774 45 51

ul. Rozewska 40-42

84-104 Jastrzębia Góra

Napisz do nas