EN
zadzwoń
rezerwuj
messenger

SPORT

TRENING OBWODOWY

Trening obwodowy łączy cechy treningu aerobowego i siłowego. Pozwala spalić tłuszcz, wymodelować i ujędrnić ciało oraz poprawić kondycję. Trening obwodowy polega na wykonywaniu ok 8 ćwiczeń w określonej kolejności, których czas trwania wynosi między 30-60 sekund. Pomiędzy ćwiczeniami zasadniczo nie ma przerw. Wykonanie wszystkich ćwiczeń to jeden obwód, po którym następuje dłuższa przerwa trwająca między 2-5 minut. Idealny dla tych którzy chcą widzieć szybkie efekty.

EASY BALL

Trening z małymi piłkami. Doskonały sposób na odchudzanie. Fit Ball wzmacnia mięśnie wokół kręgosłupa, jak również mięśnie brzucha. Ćwiczenia z piłkami to także doskonała forma relaksu i atrakcyjne urozmaicenie ćwiczeń wykonywanych na matach lub w pozycji pionowej.

MOCNE PLECY

Obejmują ćwiczenia rozluźniające, stabilizujące, wzmacniające oraz rozciągające poszczególne grupy mięśniowe. Są to zajęcia profilaktyki schorzeń kręgosłupa a nie rehabilitacja, ponieważ lepiej zapobiegać niż później leczyć.

ZUMBA FITNESS

Zajęcia ruchowe łączące taniec i fitness,  opracowane w formie treningu przez tancerza i choreografa Alberto „Beto” Pereza w Kolumbii w latach 90. XX wieku. Choreografia Zumby łączy hip-hop, soca, samba, salsa, merengue, mambo, sztuki walki, oraz elementy Bollywood i tańca brzucha. Jest bardzo innowacyjnym systemem fitness, który poprzez świetną zabawę kształtuje naszą sylwetkę, dba o naszą kondycję, a przede wszystkim napawa nas optymizmem i wprawia nas w świetne samopoczucie. Zumba Fitness to trening dla każdego. W wersji POWER  wymaga trochę więcej wysiłku i intensywności.

NORDIC WALKING

Marsz na świeżym powietrzu ze specjalnymi kijami,  podczas którego zaangażujesz więcej mięśni ludzkiego ciała.  Mięśnie (m.in. klatki piersiowej, tricepsy, bicepsy i brzucha) są również inaczej stymulowane niż w zwykłym marszu. Rozwija się siła i wytrzymałość ramion, łatwość wchodzenia na wzgórza, spala się więcej kalorii niż przy normalnym chodzeniu!

STRETCHING/ROZCIĄGANIE

Zestaw ćwiczeń fizycznych polegający na  rozciąganiu mięśni. Zajęcia prowadzone są przy spokojnej, relaksacyjnej muzyce sprzyjającej dodatkowemu rozluźnieniu napięć mięśniowych. Dzięki rozciąganiu ciało staje się bardziej elastyczne i przygotowane do efektywnego wykonywania ćwiczeń na innych zajęciach. Stretching wspaniale likwiduje przykurcze mięśniowe, które mogą być spowodowane np. siedzącym trybem pracy, czy intensywnym treningowo tygodniem.

TBC

To jedna z najpopularniejszych odmian aerobiku, która zapewnia trening mięśni całego ciała.

To trening interwałowy, polegający na naprzemiennym łączeniu ćwiczeń cardio i wzmacniających, który kształtuje wytrzymałość, poprawia sprawność układu sercowo – naczyniowego, wzmacnia mięśnie, kształtuje sylwetkę, rzeźbi ciało. Zestaw ćwiczeń ogólnorozwojowych skupia się na wszystkich partiach ciała. Ten trening jest już bardziej wymagający siłowo oraz wytrzymałościowo. Osoby początkujące mogą nie podołać.

BODY WARM UP

Trening na bazie ćwiczeń wzmacniających, kształtujących całą sylwetkę: ramiona, klatkę piersiową, uda, pośladki i brzuch. Umiarkowane tempo sprzyja koncentracji na technice i dokładności ćwiczeń. Zajęcia dla osób na każdym poziomie zaawansowania.

PILATES

System ćwiczeń fizycznych, których celem jest rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System pilates to połączenie jogi i baletu i ćwiczeń izometrycznych. Wg założeń Pilatesa, metoda ta przyczyniać się ma do : wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.

ZAJĘCIA BODY & MIND

Są to zajęcia o niskiej intensywności mające na celu rewitalizować obszary ciała zaniedbane lub zapomniane. Zajęcia łączą w sobie wzmacnianie, rozciąganie jak i ćw. oddechowe tworząc swoistą fuzję zdrowego ruchu. Zajęcia uprzyjemnia stonowane światło, relaksująca muzyka oraz zapach związany z morzem. Są to zajęcia harmonijnej współpracy ciała z umysłem.

AQUA CLASSIC

To najbardziej zbliżona forma ćwiczeń do aerobiku. Ćwiczymy wszystkie partie ciała w różnorodnym tempie.

AQUA POWER

Trening aerobowy w wodzie, dla wszystkich partii ciała, w  intensywnym tempie. Zajęcia dla lubiących szybkie tempo i niezły wycisk

AQUA SOFT

Lekkie zajęcia bez sprzętu lub z makaronami, w spokojniejszym tempie, aby wzmocnić  mięśnie i pobudzić krążenie.

AQUA ARMS

Podczas ćwiczeń trenujemy całe ciało jednak najwięcej czasu poświęcamy na ćwiczenie górnych partii ciała: ręce, barki, ramiona. Intensywność umiarkowana. Do ćwiczeń wykorzystujemy hantle.

AQUA LEGS

Trening skupiony na dolnych partiach ciała: pośladki,  uda, łydki. Tym razem nie będzie lekko, trening intensywny… ale jaki efekt!

AQUA KICKBOXING

Zajęcia o dość dużej intensywności, których podstawą są uderzenia, kopnięcia, ciosy oraz podskoki z mankietami na nogach. Aqua kickboxing kształtuje szczególnie pośladki i uda, wpływa na gibkość, koordynację ruchową i wytrzymałość siłową. Ma nieoceniony wpływ na poprawę kondycji, redukcję cellulitu i wysmuklenie mięśni nóg, pośladków oraz ramion.

FULL BODY WORKOUT

Jest to świetny pomysł na trening ogólnorozwojowy. Dla osób o różnym poziomie

wytrenowania. Często wykorzystuje się dodatkowe przybory treningowe takie jak hantle,

taśmy, piłki. Wpływa korzystnie na ogólną formę fizyczną . Dobrze ułożony i wykonywany plan

FBW kompleksowo zadba o rozwój wszystkich partii mięśniowych naszego ciała.

wyznacz trasę

Primavera Jastrzębia Góra

tel.: +48 58 774 45 51

ul. Rozewska 40-42

84-104 Jastrzębia Góra

Napisz do nas