Dyrekcja Primavera Jastrzębia Góra będzie wysoko cenić sobie Państwa współpracę w przestrzeganiu poniższego Regulaminu, dzięki któremu zapewniamy Państwu bezpieczeństwo i najwyższy komfort pobytu.
1. Za rezerwację, strony rozumieją umowę o świadczeniu usług turystycznych, w której Wykonawca zobowiązuje się do udostępnienia Klientowi pokoju w Primavera Jastrzębia Góra dla oznaczonej w rezerwacji liczby osób, w oznaczonym terminie, na zasadach określonych w niniejszym regulaminie oraz w ofercie z której Klient korzysta.
2. Dane organizatora usług Turystycznych, zwanego dalej Wykonawcą:
Firma: Drejk Kaźmierczak Sp. K.
siedziba: 81-603, Gdynia
adres: ul. Czesława Niemena 2/U1
NIP: 669-21-49-737
KRS: 0000115701
Nr zezwolenia organizatora turystyki: 562
3. Klientem jest podmiot, który poprzez dokonanie rezerwacji akceptuje warunki niniejszego regulaminu i zawiera umowę o świadczenie usług turystycznych, o której mowa w pkt. 1.
4. Zgłoszenia rezerwacyjnego Klient może dokonać telefonicznie, mailem lub poprzez wypełnienie formularza na stronie internetowej www.primaveraspa.pl.
5. Po otrzymaniu zgłoszenia rezerwacyjnego Wykonawca potwierdzi dokonanie rezerwacji mailem, w którym poinformuje Klienta o nadanym numerze rezerwacji. Do chwili otrzymania przez Klienta potwierdzenia dokonania rezerwacji, rezerwację uznaje się za niedokonaną.
6. Klient zobowiązany jest do zapłaty zadatku w wysokości 30% wartości umowy w terminie podanym w potwierdzeniu dokonania rezerwacji, o którym mowa w pkt 5. Nie wpłacenie zadatku w wyznaczonym terminie powoduje anulowanie rezerwacji i nie wywołuje skutków dla żadnej ze stron. Wpłacanie zadatku oznacza akceptację przez Klienta warunków zawartych w niniejszym regulaminie.
7. Zadatek nie podlega zwrotowi, chyba że w treści danej oferty zapisane zostało inaczej.
8. Klient zobowiązany jest do zapłaty ceny, odpowiadającej wartości umowy, pomniejszonej o wpłacony zadatek, najpóźniej pierwszego dnia pobytu. Jeżeli klient dokonał zapłaty przelewem bankowym powinien najpóźniej w dniu przyjazdu okazać potwierdzenie dokonania przelewu.
9. Dopiero po dokonaniu zapłaty, o której mowa w pkt. 8 recepcja wyda Klientowi klucze do pokoju. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Wykonawca może wyrazić zgodę na zapłatę ceny w późniejszym terminie. Zgoda na zapłatę ceny w późniejszym terminie wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
10. W przypadku rezygnacji Klienta z częściowego wykonania umowy po odebraniu kluczy do pokoju, kwestia zwrotu części świadczenia pieniężnego zależy od indywidualnego rozstrzygnięcia w danej konkretnej sprawie i nastąpi w zgodności z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa.
11. Dla rozstrzygnięcia istotne mogą być (przykładowo) kwestie takie jak:
a) znalezienie przez Wykonawcę nowego Klienta, na miejsce Klienta, który zrezygnował z pobytu;
b) szczególnie uzasadnione wypadki, jeśli rezygnacja jest spowodowana (udokumentowaną) nadzwyczajną sytuacją po stronie Klienta, której nie można było wcześniej przewidzieć,
c) istotne naruszenie Umowy przez Wykonawcę.
12. Niestawienie się Klienta w obiekcie w drugim dniu pobytu do godziny 07:00 oznacza jego zgodę na anulowanie rezerwacji i wystąpienie postronnie Wykonawcy prawa do zatrzymania zadatku. Anulowanie rezerwacji w takim przypadku nastąpi automatycznie, a Wykonawca ma prawo zarezerwować pokój będący przedmiotem umowy na rzecz innego klienta.
13. W przypadku zakupu karty podarunkowej lub voucherów usługowych, Klient jest zobowiązany do zapłaty całości kwoty poprzez:
a) dokonanie przelewu na rachunek bankowy,
b) płatność gotówką.
14. Karta podarunkowa / voucher usługowy nie podlega wymianie na gotówkę.
15. Klientowi nie przysługuje prawo otrzymania gotówki w przypadku zmiany przez Klienta wyboru świadczenia (po wcześniejszym jego otrzymaniu i rozliczeniu), chyba że zmiana następuje z woli lub winy Wykonawcy.
16. Primavera Jastrzębia Góra zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji powyższego regulaminu.
Dyrekcja Primavera Jastrzębia Góra będzie wysoko cenić sobie Państwa współpracę w przestrzeganiu poniższego Regulaminu, dzięki któremu zapewniamy Państwu bezpieczeństwo i najwyższy komfort podczas Państwa pobytu w obiekcie Primavera Jastrzębia Góra. Wszelkiego rodzaju informacji i pomocy udzieli Państwu całodobowa Recepcja pod wewnętrznym numerem telefonu: 500.
§ 1 Przedmiot Regulaminu
1. Poniższy Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu i jest integralną częścią umowy do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej jak również poprzez dokonanie rezerwacji i/albo zapłatę zadatku lub całej należności za pobyt w obiektu. Dokonując czynności wymienionych w zdaniu poprzednim Gość potwierdza, iż zapoznał się i akceptuje warunki Regulaminu.
2. Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie obiektu.
3. Regulamin dostępny jest do wglądu w Recepcji obiektu i w każdym pokoju (udostępniony pod kodem QR).
§ 2 Doba hotelowa
1. Pokój wynajmowany jest na doby hotelowe.
2. Doba hotelowa rozpoczyna się o godzinie 16.00 lub w zależności od danej oferty i kończy o godzinie 10.00 w dniu wyjazdu lub w zależności od danej oferty. Nieopuszczenie przez Gościa pokoju w wyznaczonym terminie zobowiązuje go do opłaty specjalnej odpowiadającej 150% ceny za każdą rozpoczętą dobę. Za rozpoczęcie doby hotelowej w takim przypadku uznaje się godz. 10:15.
3. Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przyjazdu należy zgłosić do godziny 10:00 dnia, w którym upływa termin wynajmu pokoju, co jednak nie wiąże obiektu.
4. Obiekt uwzględni życzenie Gościa w miarę dostępności lub udzieli pomocy w znalezieniu innego obiektu.
5. Obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy przedłużenia pobytu Gościa w obiektu, w przypadku nie dokonania wcześniej pełnej płatności za dotychczasowy okres pobytu oraz w przypadku nieprzestrzegania Regulaminu.
6. Opłata za przedłużenie doby hotelowej wynosi 100% płatności za dobę.
§ 3 Rezerwacja i meldunek
1. Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie w Recepcji dokumentu tożsamości z fotografią oraz podpisanie karty meldunkowej. Obiekt informuje, że dokument tożsamości Gościa nie jest kserowany lub skanowany.
2. Gość obiektu nie może przekazywać pokoju osobom trzecim nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
3. Osoby niezameldowane w obiekcie mogą przebywać gościnnie w pokoju od godz. 6.00 do 22.00.
4. Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin pobytu wyrządzając szkodę w mieniu obiektu lub innych Gości albo szkodę na osobie Gości, pracowników obiektu albo innych osób przebywających w obiekcie albo też w inny sposób zakłócił spokojny pobyt Gości lub funkcjonowania obiektu.
5. Rezerwacja ma ważność do godziny 7:00 następnego dnia przyjazdu, o ile Gość nie poinformował obiektu o późniejszym przyjeździe.
6. W przypadku nie odwołania rezerwacji pokoju w terminie do godz. 7:00 następnego dnia przyjazdu lub w przypadku nie dotarcia Gościa w zaplanowanym terminie do obiektu, obiekt obciąży Gościa za pierwszą dobę hotelową.
7. W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, obiekt rozpozna sprawę indywidualnie i zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
§ 4 Usługi i usługi dodatkowe
1. Obiekt świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń prosimy o jak najszybsze zgłaszanie ich Recepcji obiektu pod wewnętrznym numerem telefonu 500, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług. Zgłoszenie wad w świadczonej usłudze w późniejszym terminie może mieć wpływ na ograniczenie odpowiedzialności obiektu w takim zakresie, w jakim uniemożliwiło pracownikom reakcję polegającą na usunięciu tej wady.
2. Obiekt ma obowiązek zapewnić:
a) warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku Gościa,
b) bezpieczny pobyt, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu,
c) profesjonalną obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych w obiekcie,
d) sprzątanie pokoju i wykonywanie niezbędnej naprawy urządzeń podczas nieobecności Gościa, lub w jego obecności tylko gdy wyrazi takie życzenie,
e) sprawną pod względem technicznym usługę; w przypadku wystąpienia usterek, obiekt dołoży starań, aby – w miarę posiadanych możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób złagodzić niedogodności.
3. Dodatkowo na życzenie Gościa obiekt świadczy nieodpłatnie poniższe usługi:
a) udzielanie informacji związanych z pobytem i podróżą,
b) budzenie o wyznaczonej godzinie,
c) zamawianie taxi,
d) przechowanie bagażu Gościa,
e) przechowanie pieniędzy i przedmiotów wartościowych w czasie pobytu Gościa w obiekcie, w depozycie Recepcji z zastrzeżeniem § 6 ust. 4 Regulaminu.
4. Na życzenie Gościa przebywającego w obiekcie z małym dzieckiem, w miarę dostępności, do pokoju wstawiane jest odpłatnie łóżeczko.
5. Możliwość korzystania ze SPA, siłowni, kręgielni opisana została w odrębnych regulaminach
§ 5 Odpowiedzialność Gości
1. W pokoju i pozostałych częściach obiektu, dzieci do lat 12 mogą przebywać tylko pod nadzorem opiekunów prawnych. Opiekunowie prawni ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za wszelkie szkody przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych powstałe w wyniku działania dzieci.
2. Gość obiektu ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z winy jego lub przebywających z nim osób lub go odwiedzających. Obiekt zastrzega sobie możliwość obciążenia finansowego Gościa za wyrządzone szkody po jego wyjeździe.
3. W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, obiekt może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań obiektu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia, do zapłaty za ewentualne zniszczenia oraz do opuszczenia obiektu.
4. Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien za względów bezpieczeństwa zamknąć okno, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany oraz sprawdzić zamknięcie drzwi.
5. Obiektowi przysługuje ustawowe prawo zastawu na rzeczach wniesionych przez Gościa do obiektu w razie opóźniania się Gościa z uregulowaniem płatności za pobyt lub nieuregulowania należności za świadczone usługi.
§ 6 Odpowiedzialność obiektu
1. Odpowiedzialność obiektu z tytułu uszkodzenia lub utraty rzeczy wniesionych przez osoby korzystające z jego usług określona jest przepisami Kodeksu Cywilnego.
2. Gość powinien powiadomić Recepcję o powstałej szkodzie niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
3. Obiekt odpowiada z tytułu uszkodzenia lub utraty pieniędzy, papierów wartościowych i kosztowności przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną wyłącznie jeśli przedmioty te zostaną złożone na przechowanie do depozytu, znajdującego się w Recepcji.
4. Obiekt ma prawo odmowy przyjęcia na przechowanie w depozycie pieniędzy, papierów wartościowych
i kosztowności lub przedmiotów mających wartość naukową lub artystyczną lub innych przedmiotów, jeśli zagrażają one bezpieczeństwu lub mają zbyt dużą wartość. Obiekt może również odmówić przyjęcia na przechowanie przedmiotów wielkogabarytowych.
5. Każdy z pokoi wyposażony jest w sejf. Zwracamy uwagę, aby w miarę możliwości przedmioty wartościowe niezdeponowane na recepcji przechowywać w sejfie pokojowym. Pozostawienie takich przedmiotów na wierzchu w razie stwierdzenia kradzieży może zostać uznane za rażące niedbalstwo i mieć wpływ na ograniczenie odpowiedzialności odszkodowawczej obiektu.
6. Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu lub innego pojazdu należącego do Gościa, przedmiotów w nim pozostawionych oraz żywych zwierząt niezależnie od tego czy pojazdy te zostały zaparkowane na parkingu obiektu.
§ 7 Zwrot rzeczy pozostawionych
1. Przedmioty osobistego użytku pozostawione w obiekcie przez Gościa będą wysyłane na adres wskazany przez Gościa, na jego koszt. W przypadku nie otrzymania takiej dyspozycji obiekt ma obowiązek przechować pozostawione przedmioty przez okres 1 miesiąca. Artykuły spożywcze nie będą przechowywane.
§ 8 Cisza nocna
1. Cisza nocna obowiązuje od godziny 22.00 do 6.00.
§ 9 Reklamacje
1. W przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług Goście mają prawo do składania reklamacji.
2. Wszelkie Reklamacje przyjmuje Recepcja przez 24 godziny na dobę.
3. Reklamacja powinna zostać złożona niezwłocznie po zauważeniu uchybień w jakości świadczonych usług.
§ 10 Postanowienia końcowe
1. Za dodatkową opłatą obiekt akceptuje zwierzęta w pokojach, jednakże właściciel zwierzęcia zobowiązany jest do prowadzenia go na uwięzi i usuwania wszelkich nieczystości pozostawionych przez zwierzę. Chęć przebywania w obiekcie ze zwierzęciem prosimy zgłaszać w momencie dokonywania rezerwacji oraz meldowania. Zasady pobytu ze zwierzętami opisane zostały w odrębnym regulaminie.
2. Parking na terenie obiektu jest parkingiem płatnym.
3. W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia. Miejscami wyznaczonymi do palenia jest teren przed głównymi wejściami przy popielnicach. Obiekt za nieprzestrzeganie zakazu palenia będzie egzekwował uiszczenie opłaty w wysokości 500 zł. Uprzedzamy również, że uruchomienie alarmu pożarowego skutkuje automatycznym powiadomieniem straży pożarnej, która w takiej sytuacji ma obowiązek wysłać grupę na miejsce zdarzenia. W takim przypadku opłata za nieuzasadnione uruchomienie alarmu może wynieść do 5000 zł.
4. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie grzałek, żelazek elektrycznych, czajników bezprzewodowych i podobnych przedmiotów nie stanowiących wyposażenia pokoju.
5. Na terenie obiektu nie można przechowywać ładunków niebezpiecznych, broni i amunicji, materiałów łatwopalnych, wybuchowych ani iluminacyjnych.
6. Zakazuje się w obiekcie akwizycji i sprzedaży obnośnej, jak również działalności hazardowej.
7. Gość nie będzie powodować, a obiekt nie będzie pozwalał na powodowanie nadmiernego hałasu na terenie obiektu, wydostawanie się nieprzyjemnych zapachów z pokoju, ani w inny sposób przeszkadzał czy szkodził pozostałym Gościom obiektu.
8. Gościom nie wolno dokonywać w pokojach jakichkolwiek zmian w umeblowaniu jak i ich wyposażeniu.
9. W przypadku naruszenia przez Gościa postanowień niniejszego Regulaminu, niestosowania się do zaleceń personelu, niestosowania się do zasad bezpieczeństwa, obiekt zastrzega sobie prawo do odmowy dalszego świadczenia usług oraz wymeldowania Gościa bez możliwości zwrotu zapłaconej ceny za całość pobytu.
§ 11 Informacje o danych osobowych
1. Administratorem danych osobowych Gościa jest Drejk Kaźmierczak Sp. K. z siedzibą ul. Czesława Niemena 2/U1, 81-603 Gdynia, wpisaną do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS 0000115701, NIP 6692149737.
2. Dane osobowe Gościa są przetwarzane na podstawie zawartej pomiędzy Gościem a obiektem umowy o świadczenie usług hotelarskich. Celem przetwarzania danych osobowych jest świadczenie usług hotelarskich, SPA lub innych podobnych usług, które na życzenie Gościa są świadczone przez obiekt. Ponadto, dane osobowe Gościa mogą być przetwarzane przez monitoring wizyjny wykorzystywany w obiekcie. Celem stosowania monitoringu wizyjnego jest ochrona Gościa oraz innych osób przebywających na terenie obiektu lub w jego okolicy.
3. Obiekt informuje że podanie danych osobowych jest wymogiem umownym, jak i ustawowym (przy dokumentowaniu sprzedaży dokonanej na rzecz Gościa fakturą VAT). Brak podania danych osobowych uniemożliwia zawarcia umowy z obiektem, jak również uniemożliwia wystawienie faktury VAT.
4. Obiekt informuje, że każdy gość ma prawo dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania i aktualizacji. Każdy Gość ma również prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu odnośnie przetwarzania oraz do usunięcia danych osobowych, jeżeli zachodzą ku temu podstawy prawne.
5. Obiekt informuje, że dane osobowe Gościa będą przechowywane przez cały okres świadczenia usługi hotelarskiej na rzecz Gościa, jak również dane będą przechowywane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń, w tym roszczeń podatkowych i cywilnych. Natomiast dane osobowe przetwarzane przez monitoring wizyjny będą przechowywane przez okres 30 dni, chyba że zajdą szczególne okoliczności (np. wypadek), w związku z którymi nagrania z monitoringu będą przechowywane przez dłuższy czas.
6. Obiekt informuje, że dane osobowe Gościa mogą być ujawniane następującym kategoriom odbiorców:
a) firmom księgowym i audytorskim współpracującym z obiektem,
b) prawnikom współpracującym z obiektem,
c) firmom ubezpieczeniowym współpracującym z obiektem,
d) firmom informatycznym i firmom zapewniających wsparcie i zarządzanie infrastruktury IT obiektu,
e) firmom kurierskim i pocztowym,
f) biurom podróży.
7. Obiekt informuje o prawie wniesienia skargi do organu nadzorczego nadzorującego sposób przetwarzania danych osobowych.
8. W przypadku zarezerwowania noclegu w obiekcie za pośrednictwem biura podróży lub portalu rezerwacyjnego, kategorie danych osobowych Gościa przekazane do obiektu przez te podmioty mogą obejmować w szczególności imię i nazwisko, datę pobytu, adres e-mail, numer telefonu Gościa. O dokładnym źródle, z którego obiekt pozyskał dane osobowe Gościa można uzyskać informacje w recepcji.
Primavera Jastrzębia Góra zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji powyższego regulaminu
1. Podstawowym warunkiem przyjazdu czworonoga do Primavera Jastrzębia Góra jest zgłoszenie tego faktu w momencie rezerwacji terminu. Zgodę na pobyt zwierzęcia wydaje Dyrekcja obiektu lub upoważniona przez nią osoba, kierując się bezpieczeństwem i komfortem pozostałych Gości.
2. W Primavera Jastrzębia Góra mogą przebywać tylko zwierzęta domowe (nieagresywne psy oraz koty).
3. Właściciel zwierzęcia zobowiązany jest posiadać aktualną książeczkę zdrowia zwierzęcia z aktualnymi szczepieniami i poświadczeniem odrobaczenia.
4. Zwierzęta na terenie obiektu powinny być wyprowadzane na smyczy pod opieką i nadzorem właściciela, bądź osoby upoważnionej, w sposób uniemożliwiający ich ucieczkę, niszczenie mienia lub spowodowanie zagrożenia dla innych osób i zwierząt.
5. Zabrania się wprowadzania zwierząt do punktów gastronomicznych, rekreacyjnych, oraz na teren placu zabaw dla dzieci. Uwaga: nie dotyczy psów przewodników.
6. Właściciele psów są zobowiązani do sprzątania nieczystości pozostawionych przez psy na terenie oraz w otoczeniu hotelu. Właściciele kotów muszą posiadać kuwetę z piaskiem i opróżniać ją do plastikowej torby, którą następnie będą wyrzucać do pojemnika wskazanego przez pracownika recepcji Primavera Jastrzębia Góra.
7. Zaleca się by zwierzęta w pokoju przebywały w specjalistycznych klatkach lub transporterach, dobranych odpowiednio do wielkości zwierzęcia. W innym wypadku wymagane jest posiadanie przynajmniej posłania dla zwierzęcia.
8. Niedopuszczalne jest wykorzystywanie hotelowych ręczników oraz pościeli dla potrzeb zwierząt, przebywanie zwierzęcia na łóżku i sofach oraz załatwianie potrzeb fizjologicznych w pokojach.
9. Wszystkie szkody w mieniu obiektu bądź mieniu innych Gości spowodowane przez zwierzę będą wyceniane przez Dyrekcję Primavera Jastrzębia Góra, a ich kosztami będą obciążeni właściciele zwierzęcia.
10. Żadne ze zwierząt nie powinno być pozostawione samo w pokoju dłużej, niż wynika to z jego indywidualnych potrzeb fizjologicznych lub jeżeli swoim zachowaniem może zakłócać wypoczynek innych Gości.
11. W przypadku, gdy pracownicy Primavera Jastrzębia Góra będą mieli uzasadnione podejrzenia, że pozostawione w pokoju zwierzę zakłóca pobyt innych Gości, niszczy mienie, bądź może spowodować sytuację zagrożenia dla siebie lub innych Gości, Dyrekcja obiektu będzie starała się skontaktować z właścicielem w celu rozwiązania problemu. Gdy kontakt będzie niemożliwy, Primavera Jastrzębia Góra zastrzega sobie możliwość wejścia personelu do pokoju Gościa, również z ewentualną pomocą odpowiednich służb i usunięcia zwierzęcia z obiektu. Wszystkie koszty wynikłe z powyższych czynności pokrywa właściciel zwierzęcia.
12. Sprzątanie pokoju, w którym zakwaterowane jest zwierzę jest obligatoryjne i odbywa się wyłącznie podczas obecności właściciela lub gdy zwierzę przebywa poza pokojem. Prosimy o kontakt z Recepcją w celu ustalenia godzin sprzątania.
13. Koszt pobytu zwierzęcia określony jest w cenniku usług hotelowych.
14. Hotel zastrzega sobie prawo skrócenia pobytu Gości, którzy nie stosują się do powyższych zasad.
15. Za niepoinformowanie recepcji obiektu o posiadaniu zwierzęcia w pokoju, zostanie nałożona kara w wysokości 150 zł / dobę.
16. Primavera Jastrzębia Góra zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji powyższego regulaminu.
I. CZĘŚĆ OGÓLNA
1. Park Wodny Primavera Jastrzębia Góra dla gości na pobytach jest czynny codziennie w godzinach 8:00 – 21:00 dla osób dorosłych oraz 9:00 – 21:00 dla dzieci. Goście z zewnątrz korzystają z Parku Wodnego codziennie w godzinach 9:00 – 21:00.
2. Właścicielem Strefy Basenowej jest Primavera Jastrzębia Góra.
3. Przed wejściem na teren hali basenowej oraz rozpoczęciem korzystania z poszczególnych urządzeń należy zapoznać się z niniejszym regulaminem oraz instrukcjami użytkowania atrakcji basenowych i innych urządzeń oraz stosować się do nich w czasie pobytu na terenie obiektu.
4. Osoby przebywające na terenie obiektu, naruszające porządek publiczny, dobre obyczaje, w tym używające wulgaryzmów, stwarzające zagrożenie dla innych osób przebywających w obiekcie, a także osoby nie stosujące się do przepisów niniejszego regulaminu, do zaleceń służb porządkowych, pracowników, a w szczególności ratowników mogą zostać usunięte z terenu obiektu. Wszystkie osoby znajdujące się na terenie obiektu zobowiązane są do bezzwłocznego podporządkowania się nakazom ratowników.
5. Na terenie obiektu obowiązuje zakaz:
– palenia papierosów oraz spożywania napojów alkoholowych,
– wnoszenia ostrych narzędzi oraz innych przedmiotów niebezpiecznych,
– wnoszenia do hali basenowej żywności oraz innych towarów w opakowaniach szklanych,
– wprowadzania i przebywania zwierząt,
– wstępu osób, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub innych środków odurzających,
– wprowadzania wózków dziecięcych.
6. Wstęp do Strefy Saun dostępny jest dla osób powyżej 18 roku życia. W godzinach 11:00 – 13:00 z sauny mogą korzystać również osoby niepełnoletnie. Dzieci muszą przebywać pod opieką osoby dorosłej.
II. KORZYSTANIE ZE STREFY BASENOWEJ PRZEZ GRUPY ZORGANIZOWANE
1. Organizator pobytu grupy ponosi odpowiedzialność za skutki zachowania jej uczestników.
2. Grupy zorganizowane muszą mieć co najmniej jednego „nie kąpiącego się” opiekuna na 15 uczestników, odpowiedzialnego za swoich podopiecznych przez cały czas przebywania na terenie obiektu.
3. Opiekun grupy przed wejściem na halę basenową zobowiązany jest zapoznać członków grupy z niniejszym regulaminem.
4. Opiekun grupy przed i po zajęciach zobowiązany jest przeprowadzić zbiórkę w celu sprawdzenia ilości osób.
5. Opiekun grupy po wejściu na basen zobowiązany jest skontaktować się z najbliższym ratownikiem celem zgłoszenia rozpoczęcia korzystania ze strefy basenowej.
6. Zajęcia muszą odbywać się pod opieką instruktorów pływania i ratowników.
7. Zajęcia grupowe odbywają się według ściśle określonego harmonogramu dostępnego w recepcji głównej.
III. ZASADY KORZYSTANIA Z HALI BASENOWEJ
1. W hali basenowej obowiązuje wyłącznie strój kąpielowy, dla kobiet strój kąpielowy jedno lub dwuczęściowy, dla mężczyzn kąpielówki lub spodenki kąpielowe. Po przekroczeniu szatni obowiązuje obuwie kąpielowe (klapki itp.).
2. Dzieci noszące pieluchy powinny mieć założone jednorazowe pieluchy przeznaczone do kąpieli.
3. Każdy użytkownik zobowiązany jest przed wejściem do hali basenowej do dokładnego umycia całego ciała.
4. Przy korzystaniu z atrakcji hali basenowej, należy bezwzględnie przestrzegać instrukcji i oznakowań (piktogramów) oraz stosować się do poleceń obsługi.
5. Na terenie hali basenowej zabrania się:
– biegania,
– wpychania i wrzucania do wody innych użytkowników, a także wszelkich innych zachowań zagrażających bezpieczeństwu,
– przebywania osób, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub podobnie działających środków,
– wszczynania fałszywych alarmów,
– wchodzenia na rzeźby, balustrady, stanowiska ratowników, murki okalające baseny, kwietniki, skały oraz inne urządzenia nie służące do tego celu,
– skakania do wody, z wyjątkiem zajęć zorganizowanych,
– nurkowania, z wyjątkiem zajęć zorganizowanych,
– używania sprzętu ratowniczego do innych celów niż jest przeznaczony,
– spożywania artykułów żywnościowych na terenie szatni przebieralni, hali basenowej, z wyłączeniem barku mokrego i strefy wokół niego,
– wrzucanie do wody naczyń, resztek jedzenia i wszelkich przedmiotów nie służących zwyczajowo do zabawy w wodzie,
– zanieczyszczania wody basenowej,
– umieszczania w nieckach basenów leżaków i krzeseł.
6. Osoby znajdujące się w pogorszonym stanie zdrowia, sprawności bądź samopoczuciu, a także kobiety w ciąży, winny korzystać z urządzeń hali basenowej stosownie do ich aktualnego stanu zdrowia i ze szczególną ostrożnością, a za ewentualne negatywne skutki uchybienia tej powinności właściciel strefy basenowej nie ponosi odpowiedzialności.
7. Dzieci do 13 roku życia mogą przebywać na terenie hali basenowej oraz kąpać się wyłącznie pod opieką osób pełnoletnich.
8. Wszelkie zagrożenia i ewentualne nieprawidłowości należy zgłaszać niezwłocznie najbliższemu ratownikowi.
9. Gość jest zobowiązany do zostawienia swoich rzeczy w wyznaczonych szafkach w szatniach i zamykanie tych szafek. Za rzeczy pozostawione na terenie hali basenowej właściciel strefy basenowej nie ponosi odpowiedzialności.
10. Szafki dla gości hotelowych znajdują się w części basenowej (nie w szatni) i nie są zamykane. Wartościowe rzeczy należy pozostawić w pokoju. Karty / klucze do pokoju należy zdeponować w recepcji.
REGULAMIN ORGANIZACYJNY
PODMIOTU LECZNICZEGO „Drejk Kaźmierczak Spółka Komandytowa”
Niniejszy regulamin został ustalony na podstawie art. 23 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej przez kierownika podmiotu leczniczego.
1.POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy regulamin określa sposób i warunki udzielania świadczeń zdrowotnych przez podmiot leczniczy działający pod firmą: „ Drejk Kaźmierczak Spółka Komandytowa”
Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o:
Podmiot Leczniczy działa na podstawie Regulaminu oraz obowiązującego prawa, a w szczególności:
2. SZCZEGÓŁOWE OZNACZENIE PODMIOTU LECZNICZEGO
Podmiot leczniczy działa pod firmą: „Drejk Kaźmierczak Spółka Komandytowa” z siedzibą pod adresem: ul.Czesława Niemena 2/U1 81-603 Gdynia, numer NIP: 6692149737oraz REGON: 3300567518
Dane adresowe i korespondencyjne Podmiotu Leczniczego:
Podmiot Leczniczy jest wpisany do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą numer księgi rejestrowej: 000000238606, organ rejestrowy: Wojewoda Pomorski.
3.CELE I ZADANIA PODMIOTU LECZNICZEGO
Celem Podmiotu Leczniczego jest organizowanie i udzielanie ambulatoryjnych świadczeń zdrowotnych z zakresu fizjoterapii, służących ratowaniu, zachowaniu, przywracaniu i poprawie zdrowia.
Do zadań Podmiotu Leczniczego należy w szczególności:
4.STRUKTURA ORGANIZACYJNA ZAKŁADU LECZNICZEGO
Podmiot Leczniczy wykonuje działalność leczniczą za pomocą Zakładu Leczniczego pod nazwą: „Centrum Terapii Jastrzębia Góra”
W ramach Zakładu Leczniczego wyodrębnia się jednostkę organizacyjną: „Centrum Terapii Jastrzębia Góra”.
5.RODZAJ DZIAŁALNOŚCI LECZNICZEJ I ZAKRES UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
Podmiot Leczniczy prowadzi działalność leczniczą rodzaju ambulatoryjne świadczenia zdrowotne.
Podmiot Leczniczy udziela ambulatoryjnych świadczeń zdrowotnych z zakresu fizjoterapii, polegających na:
6. MIEJSCE UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
Miejscem udzielania świadczeń zdrowotnych jest Zakład Leczniczy znajdujący się w Primavera Jastrzębia Góra, pod adresem: ul. Rozewska 40/42, 84-104 Jastrzębia Góra.
Wezwania są przyjmowane w Zakładzie Leczniczym.
7.PRZEBIEG I ORGANIZACJA PROCESU UDZIELANIA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
Świadczenia zdrowotne udzielane są wyłącznie odpłatnie. Wysokość opłat za udzielone świadczenia zdrowotne określa ustalony przez Kierownika cennik, stanowiący Załącznik nr 1 do Regulaminu.
Świadczenia zdrowotne są udzielane codziennie w godzinach od 09:00 do 21:00 W uzasadnionych przypadkach istnieje możliwość udzielenia świadczeń zdrowotnych w innych godzinach, po ustaleniu terminu z fizjoterapeutą udzielającym świadczenia zdrowotnego, pod warunkiem uzyskania zgody Kierownika.
Świadczenia zdrowotne są udzielane pacjentom po uprzedniej rejestracji, w terminie ustalonym z pacjentem.
Rejestracja pacjentów odbywa się:
Pacjenci mogą rejestrować się osobiście albo za pośrednictwem przedstawiciela ustawowego lub faktycznego.
Płatność za udzielane świadczenia zdrowotne ma miejsce przed lub po udzieleniu świadczenia. Dostępne formy płatności to: gotówka, karta płatnicza, przelew lub karta podarunkowa. W przypadku Gości wynajmujących pokój w Primavera Jastrzębia Góra, korzystających ze świadczeń zdrowotnych- dodatkowo dostępna jest płatność „na rachunek pokoju”
Przed przystąpieniem do udzielenia świadczenia zdrowotnego pacjent lub jego przedstawiciel ustawowy bądź faktyczny zobowiązany jest:
W przypadku, gdy w trakcie udzielenia świadczenia zdrowotnego nastąpi konieczność udzielenia dodatkowych świadczeń ich koszt jest ustalany indywidualnie z pacjentem, a płatność za udzielone świadczenie zdrowotne odbywa się niezwłocznie po jego udzieleniu.
W związku z zapłatą za udzielone świadczenia zdrowotne Podmiot Leczniczy wystawia paragon fiskalny lub fakturę, zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
8. JAKOŚĆ I DOSTĘPNOŚĆ UDZIELANYCH ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH
Udzielanie świadczeń zdrowotnych przebiega z zapewnieniem właściwej dostępności i jakości tych świadczeń dla pacjentów.
Podmiot Leczniczy zastrzega sobie możliwości odmowy udzielenia świadczenia zdrowotnego w przypadku, gdy:
W przypadku, gdy udzielenie świadczenia zdrowotnego w zakresie fizjoterapii odbywa się na zlecenie lekarza, fizjoterapeuta, który ma uzasadnione wątpliwości odnoszące się do zleceń lekarza ma prawo domagać się od lekarza, który wydał zlecenie, by uzasadnił potrzebę jego wykonania. W takiej sytuacji fizjoterapeuta ma także prawo odmowy wykonania określonego świadczenia. Odmowę wykonania świadczenia fizjoterapeuta uzasadnia w dokumentacji medycznej i informuje o niej lekarza zlecającego.
Świadczenia zdrowotne w Podmiocie Leczniczym udzielane są przez osoby do tego uprawnione na podstawie odrębnych przepisów prawa, a w szczególności ustawy z dnia 25 września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty oraz posiadające odpowiednie kwalifikacje.
Świadczenia zdrowotne udzielane są z należytą starannością, zgodnie z zasadami etyki zawodowej, poszanowaniem praw pacjenta, dbałością o jego bezpieczeństwo i wykorzystując wskazania aktualnej wiedzy medycznej.
Wszyscy pracownicy Podmiotu Leczniczego (w tym osoby współpracujące z Podmiotem Leczniczym) obowiązane są do przestrzegania postanowień Regulaminu.
9. SPOSÓB KIEROWANIA ZAKŁADEM LECZNICZYM
Podmiotem Leczniczym kieruje Kierownik.
Kierownikiem Podmiotu Leczniczego jest Paweł Kaźmierczak.
Kierownik prowadzi sprawy Podmiotu Leczniczego i reprezentuje go na zewnątrz oraz wykonuje inne obowiązki wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a w szczególności:
Wszelkie decyzje dotyczące Podmiotu Leczniczego Kierownik podejmuje samodzielnie.
10. ORGANIZACJA I ZADANIA JEDNOSTKI ORGANIZACYJNEJ ORAZ WARUNKI ICH WSPÓŁDZIAŁANIA
W jednostce organizacyjnej Zakładu Leczniczego pracują fizjoterapeuci podlegający bezpośrednio osobie zarządzającej Zakładem Leczniczym, którą jest Aneta Kużel.
Do zadań fizjoterapeutów należy w szczególności:
Sprawami organizacyjnymi, a w szczególności wydawaniem paragonów fiskalnych, przygotowywaniem i wydawaniem faktur, rejestracją pacjentów oraz planowaniem terminów wizyt pacjentów, udzieleniem informacji pacjentom zajmuje się recepcja.
11. WARUNKI WSPÓŁDZIAŁANIA Z INNYMI PODMIOTAMI WYKONUJĄCYMI DZIAŁALNOŚĆ LECZNICZĄ
Podmiot Leczniczy w razie potrzeby współpracuje z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą, a także z przedstawicielami innych zawodów medycznych, w celu zapewnienia prawidłowości i ciągłości przebiegu procesu udzielania świadczeń zdrowotnych.
Szczegółowe warunki współdziałania Podmiotu Leczniczego z innymi podmiotami wykonującymi działalność leczniczą oraz z innymi podmiotami określają powszechnie obowiązujące przepisy prawa, a w razie potrzeby umowy, zawierane z tymi podmiotami.
12. UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ
Podmiot leczniczy prowadzi, przechowuje i udostępnia dokumentację medyczną osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych, zgodnie z zasadami określonymi w przepisach prawa, a w szczególności w ustawie z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta oraz przepisach wykonawczych do tej ustawy.
Podmiot Leczniczy zapewnia ochronę danych zawartych w dokumentacji medycznej.
Dokumentacja medyczna jest udostępniana pacjentowi oraz innym podmiotom i osobom wskazanym w ustawie z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku praw Pacjenta.
Dokumentacja medyczna jest przechowywana przez okres przewidziany w przepisach prawa.
Wysokość opłat za udostępnienie dokumentacji medycznej określa Załącznik nr 2 do Regulaminu.
13. MONITORING
W celu zapewnienia bezpieczeństwa pacjentów oraz pracowników Podmiotu Leczniczego, (w tym osób współpracujących z Podmiotem Leczniczym na podstawie umów cywilnoprawnych), w Zakładzie Leczniczym prowadzony jest całodobowo monitoring pomieszczeń ogólnodostępnych, który obejmuje swoim zakresem obszar od wejścia do Zakładu Leczniczego, korytarz oraz poczekalnię.
Monitoring, o którym mowa w ust. 1 powyżej, jest prowadzony za pomocą urządzeń rejestrujących obraz (monitoring wizyjny). W ramach Monitoringu nie jest rejestrowany dźwięk.
Dane osobowe uzyskane w trakcie Monitoringu są przetwarzane w celu zapewnienia bezpieczeństwa pacjentów oraz pracowników i współpracowników Podmiotu Leczniczego.
Nagrania uzyskanie w trakcie prowadzenia Monitoringu są przechowywane przez okres nie dłuższy, niż 3 miesiące. Po upływie tego okresu, uzyskane w wyniku Monitoringu nagrania obrazu zawierające dane osobowe podlegają zniszczeniu, o ile przepisy odrębne nie stanowią inaczej.
Nagrania utrwalone w trakcie prowadzenia Monitoringu mogą zostać udostępnione podmiotom trzecim wyłącznie na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
O prowadzeniu Monitoringu Kierownik informuje pacjentów i pracowników oraz współpracowników Podmiotu Leczniczego, w sposób zgodny z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
14. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Zmiany Regulaminu dokonuje Kierownik w formie pisemnej, określając datę wejścia w życie zmian.
Integralną część Regulaminu stanowią wymienione w nim następujące załączniki:
Załącznik nr 1 – CENNIK OPŁAT ZA ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE;
Załącznik nr 2 – CENNIK OPŁAT ZA UDOSTĘPNIENIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ.
Wszyscy pracownicy Podmiotu Leczniczego, a także osoby wykonujące świadczenia zdrowotne na rzecz Podmiotu Leczniczego na podstawie umów cywilnoprawnych, pacjenci Podmiotu Leczniczego, osoby odwiedzające oraz inne osoby przebywające na terenie Zakładu Leczniczego w związku z procesem udzielania świadczeń zdrowotnych, są zobowiązani do przestrzegania Regulaminu.
W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego prawa, a w szczególności ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej, ustawy z dnia 25 września 2015 r. o zawodzie fizjoterapeuty, ustawy z dnia 6 listopada 2008 roku o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta, akty wykonawcze do tych ustaw oraz inne przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
Regulamin wchodzi w życie z dniem 12.04.2021r.
Załącznik nr 1 do REGULAMINU ORAGNIZACYJNEGO
CENNIK OPŁAT ZA ŚWIADCZENIA ZDROWOTNE
udzielane przez „Drejk Kaźmierczak Spółka Komandytowa”
1. Konsultacja fizjoterapeutyczna(obowiązkowa przed pierwszym zabiegiem leczniczym) – 30 zł
2. Fonoforeza – 30 zł
3. Elektroterapia – 30 zł
4. Magnetoterapia – 30 zł
5. Laseroterapia – 30 zł
6. Krioterapia miejscowa – 30 zł
7. Leczniczy masaż przyrządowy – Aquawibron – 30 zł
8. Taping medyczny mały – 30 zł
9. Taping medyczny średni – 50 zł
10. Taping medyczny duży – 70 zł
11. Manualny masaż leczniczy (20min) – 100 zł
12. Fizjoterapeutyczna terapia lecznicza (20min) – 100 zł
13. Fizjoterapeutyczna terapia lecznicza (40min) – 180 zł
14. Medyczny drenaż limfatyczny (40 min) – 180 zł
15. Kinezyterapia indywidualna (20min) – 60 zł
16. Kinezyterapia indywidualna (40 min) – 120 zł
17. Kinezyterapia grupowa – 20 zł
PAKIETY FIZJOTERAPEUTYCZNE
Przy zakupie 5 zabiegów z zakresu fizykoterapii (fonoforeza, elektroterapia, magnetoterapia, laseroterapia, krioterapia, aquawibron) + 3 zabiegów z zakresu terapii leczniczej, masażu leczniczego lub kinezyterapii indywidualnej – 10% zniżki na każdy zabieg
Przy zakupie 10 zabiegów z zakresu fizykoterapii (fonoforeza, elektroterapia, magnetoterapia, laseroterapia, krioterapia, aquawibron) + 6 zabiegów z zakresu terapii leczniczej, masażu leczniczego lub kinezyterapii indywidualnej – 15% zniżki na zabiegi fizykoterapeutyczne i 10% zniżki na pozostałe zabiegi
Załącznik nr 2 do REGULAMINU ORAGNIZACYJNEGO
CENNIK OPŁAT ZA UDOSTĘPNIENIE DOKUMENTACJI MEDYCZNEJ
przez „Drejk Kaźmierczak Spółka Komandytowa”
1. Kopia dokumentacji medycznej – 0,36 zł za stronę
2. Wydruk dokumentacji medycznej – 0,36 zł za stronę
3. Odpis dokumentacji medycznej – 10,33 za stronę
4. Wyciąg dokumentacji medycznej – 10,33 za stronę
5. Na informatycznym nośniku danych (płyta CD lub DVD) – 2,06 zł
6. Pierwsze udostępnienie dokumentacji medycznej w postaci kopii, wydruku, odpisu lub wyciągu lub na informatycznym nośniku danych
Primavera Jastrzębia Góra
ul. Rozewska 40/42
84-104 Jastrzębia Góra