19 marca 2023

Skąd wziął się pomysł konferencji hybrydowych? W okresie pandemii COVID-19 organizatorzy konferencji i szkoleń nie mieli wielu chętnych na swoje usługi. Branża HoReCa (hotele, lokale gastronomiczne, cateringi firmy eventowe) odnotowała dotkliwe straty finansowe. Sytuacja zaczęła poprawiać się od momentu znoszenia restrykcji. Sale konferencyjne nad morzem, w górach i poza miastami powoli stały się ponownie poszukiwane. Obiekty, które oferowały możliwość zrealizowania konferencji hybrydowej, były najchętniej wybierane. Duża część firm wciąż decyduje się na takie rozwiązanie, pomimo braku rządowych ograniczeń.

Co oznacza zatem termin „konferencja hybrydowa” i jak zorganizować takie wydarzenie?

Na czym to polega?

Człon nazwy „hybryda” wskazuje na to, że połączone są możliwości dwóch światów: offline i online. Oprócz tradycyjnej, stacjonarnej formy spotkania szkoleniowego lub promocyjnego, wydarzenie jest również transmitowane na żywo w Internecie za pomocą dedykowanego oprogramowania. Uczestnicy nie muszą być obecni na miejscu, aby brać w nim aktywny udział. Organizatorzy konferencji nad morzem i w innych atrakcyjnych miejscach docenili takie rozwiązanie.

Dlaczego warto wybrać tę formę konferencji?

Konferencja hybrydowa to sposób na zmniejszenie kosztów (np. dojazdów, noclegów, wyżywienia), a przy tym na dotarcie do większej grupy odbiorców. Powierzchnia wynajętej sali oraz ilość pokojów w wybranym obiekcie nie jest w takiej sytuacji żadnym ograniczeniem. Firma eventowa (nad morzem jest takich wiele), z doświadczeniem w organizacji hybrydowych wydarzeń, posiada specjalistyczny sprzęt do rejestracji i przesyłania dźwięku/obrazu. Zaproponuje także oprogramowanie np. (MS Teams, ClickShare), za pomocą którego, uczestnicy dołączą do spotkania z każdego miejsca na świecie. Niezbędne do tego jest oczywiście stabilne, szybkie łącze internetowe, które zapewni transmisję bez zakłóceń i w doskonałej jakości.

Obiekt konferencyjny i firma eventowa nad morzem

Polskie wybrzeże jest atrakcyjnie nie tylko dla sezonowych turystów. Walory nadbałtyckich miejscowości doceniają również organizatorzy konferencji. Nad morzem zachwycają okoliczności natury, a także szeroki wybór obiektów wypoczynkowych z kompleksową infrastrukturą. Goście mogą w nich korzystać z gabinetów SPA, basenów, siłowni, kręgielni, restauracji i barów. Konferencja hybrydowa lub tradycyjna (stacjonarna) w takim miejscu to gwarancja zadowolenia uczestników. Po wyczerpującym umysłowo dniu wszyscy mogą odpocząć tak, jak najbardziej lubią – spacerując po plaży, odprężając się podczas masażu lub podnosząc ciężary. Najlepsze obiekty posiadają oczywiście centra konferencyjne z wieloma salami o różnej wielkości i z możliwością ich elastycznej aranżacji.

Konferencje hybrydowe w Primavera Jastrzębia Góra

W Primavera Jastrzębia Góra zorganizujesz wydarzenia biznesowe dla nawet 650 osób, a każda sala konferencyjna nad morzem jest klimatyzowana i odpowiednio wyposażona. Masz do dyspozycji projektory multimedialne, tablice, mikrofony, nagłośnienie i światłowodowy Internet o przepustowości 200 MB. Obsługa obiektu może zapewnić atrakcje integracyjne (dziennie i wieczorne) oraz tematyczne imprezy o mniej formalnym charakterze. Pełna oferta Primavery dla Gości biznesowych znajduje się na stronie internetowej: https://primaveraspa.pl/biznes/.

Primavera Jastrzębia Góra
ul. Rozewska 40/42
84-104 Jastrzębia Góra

Odkryj
Bądź na bieżąco

Trwa wysyłanie wiadomości

Formularz nie został wysłany

Dziękujemy!

Wymagana zgoda
Dołącz do nas