zadzwoń
rezerwuj
messenger

Bezpieczeństwo W Primavera

Przedstawiamy Państwu działania podjęte na terenie Primavera Jastrzębia Góra związane z zapobieganiem i ograniczeniem rozpowszechniania COVID-19 wśród naszych Gości oraz pracowników.

Prosimy o zapoznanie się z poniższą listą, stworzoną zgodnie z zaleceniami polskiego rządu, GIS oraz WHO w celu zapewnienia wszystkim bezpieczeństwa oraz komfortu pobytu.

RECEPCJA

  • Wprowadziliśmy ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do Recepcji w lobby.
  • Wprowadziliśmy zachowanie odpowiedniej odległości (min. 1.5 m) pomiędzy Gośćmi w kolejce przez zaznaczenie linii wskazujących bezpieczne odległości.
  • Pracownicy Recepcji obsługują Państwa w maseczkach lub przyłbicach ochronnych.
  • Ograniczamy do minimum czasu Gościa przy Recepcji poprzez uproszczone zasady zameldowania oraz wymeldowania.
  • Każdorazowo dezynfekujemy karty pokojowe i terminale płatnicze (prosimy w miarę możliwości o stosowanie płatności bezgotówkowych) oraz ladę recepcyjną.
  • Udostępniamy możliwość zakupu maseczek ochronnych w Recepcji.
  • Obsługa Recepcji gotowa jest w każdej chwili udzielić Państwu niezbędne informacje na temat funkcjonowania najbliższej stacji pogotowia ratunkowego oraz szpitala i posiada numery kontaktowe do pobliskich placówek medycznych, Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej. Obsługa Recepcji zna również procedurę postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem.

POKOJE

  • Pracownicy działu sprzątającego wyposażeni są w maseczki ochronne, a także przestrzegają każdorazowej dezynfekcji rąk.
  • Wprowadziliśmy ograniczenia codziennego sprzątania pokoi. Pokoje są sprzątane wyłącznie na życzenie Gościa podczas jego nieobecności. Aby zgłosić potrzebę sprzątania, prosimy o wywieszenie na drzwiach zawieszki  „Prosimy posprzątać pokój”.
  • Oprócz standardowego sprzątania i gruntownego wietrzenia pokoju po pobycie każdego Gościa, dodatkowo dezynfekujemy szczegółowo wszystkie powierzchnie dotykowe oraz łazienki profesjonalnymi środkami dezynfekującymi.
  • Wprowadziliśmy zakaz używania suszarek nadmuchowych w łazienkach pokojowych.
  • Regularnie wymieniamy filtry do klimatyzacji i central wentylacyjnych oraz dezynfekujemy urządzenia i kanały. W przypadku systemów wentylacji, powietrze wchodzące i wychodzące nie miesza się.
  • W Informatorach znajdą Państwo potrzebne numery telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej oraz służb medycznych.
  • Przygotowaliśmy specjalne pokoje służące do czasowego odizolowania osób, u których stwierdzono objawy chorobowe.

PRZESTRZENIE HOTELOWE

  • Wszyscy Goście powinni przestrzegać nakazu noszenia maseczek ochronnych w przestrzeniach hotelowych, korzystania z dostępnych dozowników płynu do dezynfekcji rąk oraz zachowywania bezpiecznego dystansu (min. 1.5 m) od innych Gości.
  • Zapewniliśmy łatwy dostęp do płynu do dezynfekcji rąk dla Gości oraz pracowników. Dozowniki znajdują się przy wejściu do obiektu, w lobby oraz na każdym piętrze przy windach, a także przy wejściu do sal restauracyjnych, części wspólnych hotelu (np. kawiarnia Latte, bar Mokka, siłownia, wejście do Parku Wodnego, Kręgielnia „Camera Bowling” itp.) oraz przy wyjściach z toalet.
  • W pomieszczeniach znajdują się sanitarnohigieniczne instrukcje dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania maseczki, a przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcji prawidłowej dezynfekcji rąk.
  • Zapewniliśmy bezpieczną przestrzeń dla Gości oczekujących na wejście do sal restauracyjnych, baru, kawiarni, siłowni, Parku Wodnego, Sand SPA Health & Beauty Institute i innych części wspólnych.
  • Wprowadziliśmy zachowanie bezpiecznych odstępów (min. 1.5 m) poprzez linie wskazujące bezpieczne odległości.
  • Na bieżąco (nie rzadziej niż co godzinę) dezynfekujemy windy, klamki, poręcze, uchwyty, telefony, klawiatury komputerów, urządzenia w pomieszczeniach socjalnych oraz inne, często dotykane powierzchnie.
  • Dezynfekujemy szczegółowo wszystkie toalety w obiekcie (w tym wg zaleceń GIS) z uwzględnieniem powierzchni często dotykanych, m.in.: armatury łazienkowej, drzwi, klamek, włączników, umywalek, desek toaletowych.
  • Dezynfekujemy wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne i zewnętrze place zabaw profesjonalnymi środkami dezynfekującymi i rozpylaczami.
  • Dezynfekujemy wodę jonami srebra – posiadamy dwie stacje uzdatniania wody (po jednej na każdy budynek).
  • Regularnie monitorujemy poprawne działanie klimatyzacji, przepływu powietrza i wentylacji we wszystkich pomieszczeniach.

RESTAURACJA/BAR/KAWIARNIA

  • Nasze sale restauracyjne, bar i kawiarnia funkcjonują w obowiązującym reżimie sanitarnym.
  • Wprowadziliśmy odpowiednie, bezpieczne odległości między stolikami / krzesłami w salach restauracyjnych, barze i kawiarni, tak aby zapewnić odległość min. 2 m między stolikami i m.in. 1.5 m między osobami spożywającymi posiłek (z wyłączeniem osób mieszkających w tym samym pokoju).
  • Ważne! Goście mogą zdjąć maseczki, jeśli siedzą już przy swoich stolikach.
  • Ze względu na obecną sytuację, zrezygnowaliśmy tymczasowo z bufetów samoobsługowych. Nasze bufety (śniadanie, obiad, kolacja) obsługiwane są przez kelnerów, którzy nakładają Gościom wybrane posiłki.
  • Każdorazowo (po każdym Gościu) dezynfekujemy stoły oraz krzesła oraz stosujemy jednorazowe podkładki na stoliki wymieniane po każdym Gościu.
  • W przerwach pomiędzy posiłkami generalnie sprzątamy i dezynfekujemy powierzchnie takie jak blaty, maszyny do kawy/napoi,  podłogi.
  • Zapewniamy stałą wymianę powietrza w salach restauracyjnych za pomocą central wentylacyjnych wyposażonych w krzyżowe wymienniki ciepła.
  • Kelnerzy, kucharze, barmani i pomoc sprzątająca wyposażeni są w maseczki ochronne lub przyłbice, a także przestrzegają każdorazowej dezynfekcji rąk.
  • Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz GIS przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.

PARK WODNY ZE ŚWIATEM SAUN

  • Obowiązuje zakaz korzystania z atrakcji Parku Wodnego i Świata Saun z objawami jakiejkolwiek ostrej infekcji, przede wszystkim dróg oddechowych.
  • Udostępniliśmy Gościom dozowniki ze środkiem dezynfekującym na terenie Parku Wodnego i Świata Saun.
  • Prosimy o przestrzeganie zasad higieny – kąpiel całego ciała pod natryskiem przed wejściem na teren basenów oraz przejście na teren basenów przez brodzik do płukania stóp.
  • Obowiązuje nakaz noszenia osłon ust i nosa przez użytkowników z wyłączeniem kąpieli i pływania w basenach/jacuzzi, korzystania z saun – osłona ust i nosa powinna być zdjęta i pozostawiona wraz z ubraniem w przebieralni, z której należy bezpośrednio udać się pod natrysk i poprzez brodzik przejść do basenu.
  • Prosimy o zachowanie niezbędnego dystansu 1.5-metrowej odległości pomiędzy osobami na terenie Parku Wodnego i Świata Saun, a  także podczas pływania w basenach i korzystania z jacuzzi.
  • Z łaźni parowej może korzystać w jednym czasie 5 osób, z sauny infrared 1 osoba, sauny różanej 2 osoby, natomiast z sauny suchej 10 osób.
  • Każdorazowo (po użyciu) dezynfekujemy kluczyki do szafki, szafki, leżaki, akcesoria i sprzęt do pływania.
  • Regularnie dezynfekujemy powierzchnie wspólne takie jak klamki, drzwi, uchwyty szafek, półki, ławki, włączniki światła, kurki baterii, poręcze, schody, powierzchnie sanitarne i wokół basenów.
  • Regularnie monitorujemy działanie filtrów wodnych i dezynfekujących w basenach Parku Wodnego.
  • Ratownicy basenowi posiadają ukończony kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy. Oprócz zestawu do udzielania pierwszej pomocy, obiekt wyposażony jest dodatkowo w sprzęt do resuscytacji oraz defibrylator.
  • Zapewniamy stałą wymianę powietrza za pomocą central wentylacyjnych wyposażonych w krzyżowe wymienniki ciepła.

SAND SPA HEALTH & BEAUTY INSTITUTE

  • Na zabiegi należy zapisywać się telefonicznie lub e-mailowo.
  • WAŻNE! Klient nie może przyjść na umówioną wizytę jeśli:
    • występują u niego objawy wskazujące na chorobę zakaźną,
    • jest w trakcie odbywania obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
    • zamieszkuje z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
    • w ciągu dwóch tygodni miał kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji.
  • Wprowadziliśmy ograniczenia liczby osób przebywających w Sand SPA Health and Beauty Institute oraz korzystających jednocześnie z usług – poczekalnia jest wyłączona z użytku.
  • Pracownicy Sand SPA wyposażeni są w maseczki/przyłbice ochronne, a także przestrzegają każdorazowej dezynfekcji rąk.
  • Goście są zobowiązani nosić maseczki/przyłbice ochronne (jeśli to możliwe, ze względu na rodzaj wykonywanego zabiegu).
  • Udostępniliśmy Gościom dozowniki ze środkiem dezynfekującym na terenie strefy Sand SPA Health and Beauty Institute. Należy zdezynfekować ręce od razu po wejściu do Sand SPA.
  • Goście nie mogą korzystać z telefonów komórkowych oraz innych prywatnych akcesoriów wielokrotnego użytku podczas zabiegu.
  • Goście przychodzą na zabieg bez osób towarzyszących.
  • Każdorazowo dezynfekujemy ladę recepcyjną, blaty, przybory kosmetyczne oraz pojemniki z kosmetykami, a także powierzchnie, które mogły być dotykane (poręcze, klamki, uchwyty). Wielorazowe akcesoria w miarę możliwości zastąpiliśmy jednorazowymi. Po wykonaniu usługi następuje dokładna dezynfekcja stanowiska (w tym stołu, krzeseł, blatów, klamek i innych powierzchni, z którymi miał kontakt klient).
  • Zapewniamy stałą wymianę powietrza za pomocą central wentylacyjnych wyposażonych w krzyżowe wymienniki ciepła.

SIŁOWNIA I SPRZĘT

  • Wprowadziliśmy ograniczenia liczby osób korzystających jednocześnie z siłowni (1 osoba na 7 m2) – jest to 10 osób.
  • Umieściliśmy informację o maksymalnej liczbie ćwiczących na siłowni przy wejściu.
  • Rozstawiliśmy sprzęty do ćwiczeń w odpowiednich odległościach od siebie – przynajmniej 1,5 m. Dopuszczamy możliwość używania co drugiej maszyny w tym samym momencie, jeśli nie jest możliwe rozstawienie sprzętów na odpowiednią odległość.
  • Regularnie dezynfekujemy wszystkie sprzęty oraz udostępniliśmy dozowniki ze środkiem dezynfekującym dla Gości do odkażenia sprzętu oraz rąk.
  • Każdorazowo (po użyciu) dezynfekujemy rowery, kijki do Nordic Walking i inne akcesoria sportowe udostępniane Gościom.
  • Zapewniamy stałą wymianę powietrza za pomocą central wentylacyjnych wyposażonych w krzyżowe wymienniki ciepła.

STREFY DLA DZIECI

  • Do stref dla dzieci może wejść wyłącznie dziecko/opiekun zdrowy, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną.
  • Regularnie dezynfekujemy wszystkie zabawki, maszyny do gier oraz akcesoria (min. 2 razy dziennie, w tym jeden raz przed otwarciem, a drugi raz podczas obowiązkowej przerwy technicznej), a także powierzchnie dotykowe, w tym między innymi poręcze, klamki, włączniki.
  • Z sal zabaw, usunęliśmy (lub uniemożliwiliśmy korzystanie) przedmioty i sprzęty, których nie można dokładnie wyczyścić i zdezynfekować, tj. pluszowe zabawki,  gąbki, rzeczy wykonane z miękkich i chłonnych materiałów.
  • Udostępniliśmy widoczne dozowniki ze środkiem dezynfekującym dla opiekunów dzieci oraz animatorów.
  • Prosimy, by każda osoba dorosła wchodząca do sali dezynfekowała ręce przy wejściu płynem dezynfekującym oraz posiadała maseczkę lub przyłbicę ochronną.
  • Dzieci, szczególnie przed wejściem na teren sali i po wyjściu z niej, proszone są dokładnie umyć ręce wodą z mydłem.
  • Przed wejściem do sali zabaw obowiązuje nakaz zdjęcia obuwia.
  • Dzieci nie powinny zabierać do sal zabaw swoich zabawek i innych osobistych przedmiotów.
  • Zapewniamy stałą wymianę powietrza za pomocą central wentylacyjnych wyposażonych w krzyżowe wymienniki ciepła.

Ze względu na konieczność udostępnienia szerokiego dostępu do środków dezynfekujących w obiekcie, prosimy opiekunów o zwrócenie szczególnej uwagi na zabezpieczenie dzieci przed ryzykiem wynikającym z niewłaściwego użycia tych środków przez dzieci.

PRACOWNICY

  • Nasi pracownicy odbyli specjalistyczne, wewnętrzne przeszkolenie z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania koronawirusowi, w tym wg zaleceń GIS.
  • Pracownicy Recepcji odbyli szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy natomiast ratownicy basenowi posiadają ukończony kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy.
  • Prowadzimy kampanię informacyjną dla personelu dotyczącą zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO na terenie obiektu.
  • Wprowadziliśmy reorganizację systemu zmian pracowników w celu wprowadzenia ograniczeń w liczbie osób zaczynających zmianę jednocześnie.
  • Zapewniliśmy łatwy dostęp do płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników (widoczny dozownik na zapleczu, w szatniach, pomieszczeniach socjalnych itp.) oraz maseczek/przyłbic ochronnych.
  • Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych pracowników: szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.

OGÓLNE

  • Na terenie obiektu obowiązuje nakaz noszenia maseczek/przyłbic ochronnych przez Gości oraz wszystkich pracowników Primavera Jastrzębia Góra.
  • Wprowadziliśmy obowiązek korzystania z dostępnych dozowników płynu do dezynfekcji rąk przez Gości oraz pracowników obiektu.
  • Wprowadziliśmy obowiązek zachowywania bezpiecznego dystansu (min. 1.5 m) między innymi osobami przebywającymi w obiekcie (zarówno Gości jak i pracowników).
  • Prowadzimy kampanię informacyjną dla Gości dotyczącą zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO (monitory oraz plakaty w przestrzeniach wspólnych hotelu – korytarze, windy, szatnia w Parku Wodnym).
  • Zapewniliśmy dostęp do dodatkowych środków dezynfekujących, maseczek oraz rękawiczek ochronnych – do nabycia w sklepie na terenie obiektu.
  • Oprócz zestawu do udzielania pierwszej pomocy, obiekt wyposażony jest dodatkowo w sprzęt do resuscytacji oraz defibrylator.
  • Prosimy naszych Gości o natychmiastowe zgłoszenie obsłudze Recepcji gorszego samopoczucia, w szczególności w przypadku występowania objawów wskazujących na zakażenie koronawirusem (kaszel, duszności, temperatura ciała powyżej 380C, ból mięśni).

Najczęściej Zadawane Pytania

1. Czy po obiekcie Goście będą poruszać się w maseczkach i w rękawiczkach?
Zgodnie z obecnie przyjętymi zasadami bezpieczeństwa na terenie obiektów hotelowych oraz innych miejsc publicznych, Goście powinni poruszać się po obiekcie (w ogólnodostępnych przestrzeniach) w maseczkach lub przyłbicach ochronnych. Dotyczy to również dzieci powyżej 4 roku życia oraz wszystkich pracowników obsługi. Noszenie rękawiczek ochronnych nie jest obowiązkowe.

2. Jakie procedury bezpieczeństwa obowiązują pracowników, np. kelnerów, kucharzy, obsługę Recepcji?
Wszyscy nasi pracownicy odbyli specjalistyczne, wewnętrzne przeszkolenie z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania koronawirusa, w tym wg zaleceń GIS. Obsługa zna również procedurę postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem oraz numery kontaktowe do najbliższych placówek zdrowotnych.
Dodatkowo każdy dział, otrzymał szczegółowe wytyczne obowiązujące w konkretnych przestrzeniach. Więcej szczegółowych informacji, znajdziecie Państwo powyżej.

3. Jakie są procedury, jeśli na terenie obiektu pojawi się podejrzenie o zarażeniu Gościa/pracownika koronawirusem?

Mamy opracowaną procedurę postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem, która zakłada m.in. czasowe odizolowanie osoby w dedykowanym pomieszczeniu, powiadomienie dyspozytora medycznego oraz powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej i postępowanie według konkretnych zaleceń GIS. Wszyscy nasi pracownicy znają procedurę postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem.

4. Planujemy pobyt rodzinny (2 osoby dorosłe i 2 dzieci), czy możemy zarezerwować jeden pokój dla wszystkich? Podobno w jednym pokoju mogą przebywać tylko 2 osoby?

Oczywiście – rodzina może zarezerwować większe studio do wspólnego użytku. 2 osoby na jeden pokój było tylko „przelicznikiem” dla danego obiektu, ułatwiającym ograniczenie ilości przebywających Gości. Przykładowo, jeśli obiekt miał 100 pokoi, to jednocześnie mogło być zameldowanych 200 osób. Ograniczenie dotyczące ilości osób, które może przyjąć dany obiekt na podstawie ilości pokojów, zostało zniesione w dniu 3.06.2020 r. 

5. Jaka jest dopuszczalna ilość Gości, którzy mogą być zameldowani w obiekcie?

Ograniczenie dotyczące ilości osób, które może przyjąć dany obiekt na podstawie ilości pokojów, zostało zniesione w dniu 3.06.2020 r.  Primavera Jastrzębia Góra to dwa połączone ze sobą budynki oraz bogata i rozległa infrastruktura, co zapewnia Gościom (nawet przy maksymalnym „obłożeniu” i wykorzystaniu wszystkich pokoi) bardzo duży komfort korzystania z atrakcji oraz możliwość zapewnienia niezbędnego bezpieczeństwa.

6. Jak będzie wyglądało serwowanie i spożywanie posiłków? Czy miejsce zabaw dla dzieci w salach restauracyjnych jest dostępne?

W salach restauracyjnych wszystkie posiłki odbywają się w formie różnorodnych bufetów (z propozycjami także dla wegan i wegetarian). Nasze bufety (śniadanie, obiad, kolacja) obsługiwane są przez kelnerów, którzy nakładają Gościom wybrane posiłki. Tymczasowo zrezygnowaliśmy z bufetów samoobsługowych. Dzieci mogą korzystać z kącików zabaw na salach restauracyjnych w czasie posiłków.

7. Czy i jak będzie można korzystać z wodnych atrakcji Parku Wodnego?

W etapie czwartym, który rozpoczął się 6 czerwca, Goście mogą już korzystać z atrakcji Parku Wodnego i Świata Saun.

Szczegółowe działania mające na celu zapewnienie bezpieczeństwa oraz komfortu Gościom przedstawiamy w sekcji powyżej.

8. Co z pobytami na Wczasach Odchudzających, jak będą prowadzone zajęcia?

Ponieważ oferta Wczasów Odchudzających oparta jest głównie na aktywności fizycznej – różnorodnych zajęciach grupowych na świeżym powietrzu, na sali oraz w strefie wodnej, dostosowaliśmy ją do obowiązujących zasad bezpieczeństwa. Z chwilą wprowadzenia 4 etapu odmrażania gospodarki (od 6 czerwca) możemy już prowadzić wszystkie zajęcia (w tym Aqua Fitness w Parku Wodnym) oraz realizować pełną ofertę. Nadal obowiązuje ograniczenie w liczbie osób biorących udział w zajęciach i warsztatach (1 osoba na 10 m2). Po każdych zajęciach przeprowadzamy dezynfekcję użytych akcesoriów do ćwiczeń. Zajęcia na świeżym powietrzu (Poranny Rozruch oraz Nordic Walking) są prowadzone z zachowaniem wymaganego odstępu pomiędzy uczestnikami. Noszenie maseczek podczas wykonywania aktywności fizycznych jest nieobowiązkowe. Pomiary początkowe i końcowe odbywają się z zachowaniem zasad bezpieczeństwa (Gość i Koordynator Wczasów Odchudzających są w maseczkach/przyłbicach ochronnych, urządzenia pomiarowe są każdorazowo dezynfekowane). Wszystkie posiłki odbywają się tak, jak do tej pory na sali posiłków dietetycznych i są serwowane do stolików (włącznie z napojami gorącymi i zimnymi, zupami oraz dodatkami).

9. Kiedy będzie możliwe korzystanie z usług Sand SPA Health & Beauty Institute?

Już od 6 czerwca 2020 możemy zaoferować naszym Gościom pełen zakres usług Sand SPA Health & Beauty Institute oraz dostęp do atrakcji Parku Wodnego ze Światem Saun. Prosimy o kontakt z Recepcją SPA (tel.: +48 58 774 45 51 wew. 4, e-mail: spa@primaveraspa.pl) w celu (wymaganych) wcześniejszych zapisów na wybrane zabiegi. Pełna oferta naszego SPA znajduje się tutaj https://primaveraspa.pl/sand-spa/menu-spa/

Prosimy również o zapoznanie się ze szczegółowymi działaniami i zasadami wprowadzonymi w celu zapewnienia bezpieczeństwa przedstawionymi w sekcji powyżej.

10. Czy sala zabaw dla dzieci będzie czynna? Jak będą przebiegać zajęcia animacyjne?

Od 6 czerwca 2020 jest możliwość prowadzenia zajęć animacyjnych zarówno na świeżym powietrzu, jak i na sali. Wszystkie strefy dla dzieci na terenie obiektu zostały otwarte i przystosowane do obowiązujących zasad bezpieczeństwa.

M.in.:

Wszystkie zabawki, maszyny do gier oraz akcesoria są regularnie dezynfekowane, a z sal zabaw usunęliśmy (lub uniemożliwiliśmy korzystanie) przedmioty i sprzęty, których nie można dokładnie wyczyścić i zdezynfekować. Udostępniliśmy widoczne dozowniki ze środkiem dezynfekującym dla opiekunów dzieci oraz animatorów, dzieci natomiast proszone są o dokładne umycie rąk wodą z mydłem przed wejściem do poszczególnych stref.

Więcej działań i zasad obowiązujących w strefach dla dzieci przedstawiamy szczegółowo w sekcji powyżej.

11. Czy cena pobytów ulegnie zmianie w momencie, gdy obiekt nie będzie w stanie świadczyć wszystkich usług w ramach wykupionej oferty?

Już od 6 czerwca wszystkie atrakcje i usługi są dostępne, a oferty możliwe do zrealizowania w pełnym zakresie, z zastosowaniem obowiązującego reżimu sanitarnego. Jeśli jednak nie będziemy mogli zaoferować pełnego zakresu usług, cena pobytu zostanie pomniejszona o te usługi.  O każdej istotnej dla Państwa informacji i zmianie sytuacji będziemy informować na bieżąco za pośrednictwem naszych mediów społecznościowych, strony internetowej (zakładka „Bezpieczeństwo” https://primaveraspa.pl/bezpieczenstwo/) oraz poprzez kontakt z działem Rezerwacji tel.: +48 58 774 45 51 wew. 1, e-mail: rezerwacje@primaveraspa.pl).

12. Mieszkam za granicą. Po przyjeździe do Polski z mojego kraju, obowiązuje kwarantanna – nie mogę pozwolić sobie na taki długi wyjazd. Czy mogę liczyć na zwrot pieniędzy?

Z uwagi na obecną sytuację, która jest trudna dla nas wszystkich, zachęcamy do skorzystania z możliwości przeniesienia wpłaconego zadatku na inny, dogodny dla Państwa termin. Zdajemy sobie sprawę, że ciężko już dziś ustalić ponownie nowy termin przyjazdu, dlatego wystawiamy Voucher refundacyjny, który można wykorzystać przez rok od dnia wystawienia.

13. Mamy rezerwację na sierpień, jednak obawiamy się przyjazdu. Czy możemy uzyskać zwrot zadatku?

Nasz obiekt ponownie świadczy usługi od 22 maja, a wraz z momentem wprowadzenia czwartego etapu odmrażania gospodarki (6 czerwca), jesteśmy w stanie zapewnić Gościom pobyt zgodnie z wykupioną ofertą oraz dostęp do wszystkich atrakcji na terenie obiektu, co wyklucza możliwość ubiegania się o zwrot. Istnieje jednak możliwość zamiany wpłaconego zadatku na Voucher rezerwacyjny (ważny przez rok od daty wystawienia) – prosimy o kontakt nie później niż 30 dni przed planowanym rozpoczęciem pobytu.

W sprawie zapytań rezerwacyjnych, prosimy o kontakt z obsługą działu Rezerwacji tel.: +48 58 774 45 51 wew. 1, e-mail: rezerwacje@primaveraspa.pl).

14. Dostałem Voucher rezerwacyjny i zaplanowałem kolejny przyjazd na wrzesień 2020. Czy jeśli będę obawiał się przyjazdu w zaplanowanym terminie z powodu koronawirusa, będę mógł ponownie przełożyć przyjazd?

Nasz obiekt ponownie świadczy usługi od 22 maja. Większość ograniczeń została zniesiona w 4 etapie odmrażania gospodarki (6 czerwca), a my możemy zaproponować Państwu bezpieczny oraz atrakcyjny pobyt zgodnie z pełną ofertą. Jeśli jednak sytuacja ulegnie ponownemu pogorszeniu, a obowiązujące zasady funkcjonowania obiektów noclegowych ulegną zmianie, oczywiście będzie można ponownie przełożyć przyjazd na inny, dogodniejszy termin.

wyznacz trasę

Primavera Jastrzębia Góra

tel.: +48 58 774 45 51

ul. Rozewska 40-42

84-104 Jastrzębia Góra

Napisz do nas