zadzwoń
rezerwuj
messenger

Bezpieczeństwo W Primavera

Przedstawiamy Państwu działania podjęte na terenie Primavera Jastrzębia Góra związane z zapobieganiem i ograniczeniem rozpowszechniania COVID-19 wśród naszych Gości oraz pracowników.

Prosimy o zapoznanie się z poniższą listą, stworzoną zgodnie z zaleceniami polskiego rządu, GIS oraz WHO w celu zapewnienia wszystkim bezpieczeństwa oraz komfortu pobytu.

RECEPCJA

  • Wprowadziliśmy ograniczenia liczby osób oczekujących w kolejce do Recepcji w lobby.
  • Wprowadziliśmy zachowanie odpowiedniej odległości (min. 1.5 m) pomiędzy Gośćmi w kolejce przez zaznaczenie linii wskazujących bezpieczne odległości.
  • Pracownicy Recepcji obsługują Państwa w maseczkach ochronnych.
  • Ograniczamy do minimum czasu Gościa przy Recepcji poprzez uproszczone zasady zameldowania oraz wymeldowania.
  • Każdorazowo dezynfekujemy karty pokojowe i terminale płatnicze (prosimy w miarę możliwości o stosowanie płatności bezgotówkowych) oraz ladę recepcyjną.
  • Udostępniamy możliwość zakupu maseczek ochronnych w Recepcji.
  • Obsługa Recepcji gotowa jest w każdej chwili udzielić Państwu niezbędne informacje na temat funkcjonowania najbliższej stacji pogotowia ratunkowego oraz szpitala i posiada numery kontaktowe do pobliskich placówek medycznych, Powiatowej Stacji Sanitarno – Epidemiologicznej. Obsługa Recepcji zna również procedurę postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem.

POKOJE

  • Pracownicy działu sprzątającego wyposażeni są w maseczki ochronne, a także przestrzegają każdorazowej dezynfekcji rąk.
  • Oprócz standardowego sprzątania i gruntownego wietrzenia pokoju po pobycie każdego Gościa, dodatkowo dezynfekujemy szczegółowo wszystkie powierzchnie dotykowe oraz łazienki (ze szczególnym uwzględnieniem najbliższego otoczenia suszarki nadmuchowej) profesjonalnymi środkami dezynfekującymi.
  • Istnieje możliwość korzystania z suszarek nadmuchowych oraz suszarek do włosów w łazienkach pokojowych.
  • Regularnie wymieniamy filtry do klimatyzacji i central wentylacyjnych oraz dezynfekujemy urządzenia i kanały. W przypadku systemów wentylacji, powietrze wchodzące i wychodzące nie miesza się.
  • W Informatorach znajdą Państwo potrzebne numery telefonów do stacji sanitarno-epidemiologicznej oraz służb medycznych.
  • Przygotowaliśmy specjalne pokoje służące do czasowego odizolowania osób, u których stwierdzono objawy chorobowe.

PRZESTRZENIE HOTELOWE

  • Wszyscy Goście powinni przestrzegać nakazu noszenia maseczek ochronnych w przestrzeniach hotelowych, korzystania z dostępnych dozowników płynu do dezynfekcji rąk oraz zachowywania bezpiecznego dystansu (min. 1.5 m) od innych Gości.
  • Zapewniliśmy łatwy dostęp do płynu do dezynfekcji rąk dla Gości oraz pracowników. Dozowniki znajdują się przy wejściu do obiektu, w lobby oraz na każdym piętrze przy windach, a także przy wejściu do sal restauracyjnych, części wspólnych hotelu (np. kawiarnia Latte, bar Mokka, siłownia, Kręgielnia „Camera Bowling” itp.) oraz przy wyjściach z toalet.
  • W pomieszczeniach znajdują się sanitarnohigieniczne instrukcje dot. mycia rąk, zdejmowania i zakładania maseczki, a przy dozownikach z płynem do dezynfekcji – instrukcji prawidłowej dezynfekcji rąk.
  • Wprowadziliśmy zachowanie bezpiecznych odstępów (min. 1.5 m) poprzez linie wskazujące bezpieczne odległości.
  • Na bieżąco (nie rzadziej niż co godzinę) dezynfekujemy windy, klamki, poręcze, uchwyty, telefony, klawiatury komputerów, urządzenia w pomieszczeniach socjalnych oraz inne, często dotykane powierzchnie.
  • Dezynfekujemy szczegółowo wszystkie toalety w obiekcie (w tym wg zaleceń GIS) z uwzględnieniem powierzchni często dotykanych, m.in.: armatury łazienkowej, drzwi, klamek, włączników, umywalek, desek toaletowych.
  • Wprowadziliśmy zakaz używania suszarek nadmuchowych w łazienkach ogólnodostępnych.
  • Dezynfekujemy wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne i zewnętrze place zabaw profesjonalnymi środkami dezynfekującymi i rozpylaczami.
  • Dezynfekujemy wodę jonami srebra – posiadamy dwie stacje uzdatniania wody (po jednej na każdy budynek).
  • Regularnie monitorujemy poprawne działanie klimatyzacji, przepływu powietrza i wentylacji we wszystkich pomieszczeniach.

SALE RESTAURACYJNE

  • Zgodnie z aktualnymi zasadami bezpieczeństwa, wszystkie posiłki serwowane są Gościom do pokoi / w formie „na wynos”.  Od dnia 15 maja 2021 posiłki będzie można spożywać na świeżym powietrzu, w przygotowanym dla Gości miejscu. Od 29 maja będzie już możliwość serwowania i spożywania posiłków w sali restauracyjnej (przy zachowaniu 50% obłożenia oraz odpowiedniego dystansu).
  • Wszystkie posiłki przygotowywane są w sterylnych warunkach zgodnie z zasadami HACCP oraz GIS przez personel przeszkolony z zasad bezpieczeństwa i higieny.

PARK WODNY ZE ŚWIATEM SAUN

  • Park Wodny ze Strefą Saun dostępny jest tylko dla Gości zameldowanych w Primavera Jastrzębia Góra.
  • Obowiązuje zakaz korzystania z atrakcji Parku Wodnego i Świata Saun z objawami jakiejkolwiek ostrej infekcji, przede wszystkim dróg oddechowych.
  • Udostępniliśmy Gościom dozowniki ze środkiem dezynfekującym na terenie Parku Wodnego i Świata Saun.
  • Prosimy o przestrzeganie zasad higieny – kąpiel całego ciała pod natryskiem przed wejściem na teren basenów oraz przejście na teren basenów przez brodzik do płukania stóp.
  • Obowiązuje nakaz noszenia osłon ust i nosa przez użytkowników z wyłączeniem kąpieli i pływania w basenach/jacuzzi, korzystania z saun – osłona ust i nosa powinna być zdjęta i pozostawiona wraz z ubraniem w przebieralni, z której należy bezpośrednio udać się pod natrysk i poprzez brodzik przejść do basenu.
  • Prosimy o zachowanie niezbędnego dystansu 1.5-metrowej odległości pomiędzy osobami na terenie Parku Wodnego i Świata Saun, a  także podczas pływania w basenach i korzystania z jacuzzi. Z jednego toru basenowego mogą korzystać jednocześnie 4 osoby.
  • Z łaźni parowej może korzystać w jednym czasie 5 osób, z sauny infrared 1 osoba, sauny różanej 2 osoby, natomiast z sauny suchej 10 osób. Podczas rytuałów saunowych, Świat Saun jest przeznaczony wyłącznie do użytku grupy osób zapisanych na rytuał.
  • Obowiązuje nakaz korzystania z saun boso, bez okrycia wierzchniego za wyjątkiem ręcznika.
  • Każdorazowo (po użyciu) dezynfekujemy kluczyki do szafki, szafki, leżaki, akcesoria i sprzęt do pływania.
  • Regularnie dezynfekujemy powierzchnie wspólne takie jak klamki, drzwi, uchwyty szafek, półki, ławki, włączniki światła, kurki baterii, poręcze, schody, powierzchnie sanitarne i wokół basenów.
  • Regularnie monitorujemy działanie filtrów wodnych i dezynfekujących w basenach Parku Wodnego.
  • Ratownicy basenowi posiadają ukończony kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy. Oprócz zestawu do udzielania pierwszej pomocy, obiekt wyposażony jest dodatkowo w sprzęt do resuscytacji oraz defibrylator.
  • Zapewniamy stałą wymianę powietrza za pomocą central wentylacyjnych wyposażonych w krzyżowe wymienniki ciepła.

SAND SPA, CENTRUM TERAPII JASTRZĘBIA GÓRA

  • WAŻNE! Gość NIE może przyjść na umówiony zabieg, jeśli:
    • występują u niego objawy wskazujące na chorobę zakaźną,
    • jest w trakcie odbywania obowiązkowej izolacji lub kwarantanny,
    • zamieszkuje z osobą, która jest poddana obowiązkowej izolacji lub kwarantannie,
    • w ciągu dwóch tygodni miał kontakt z osobą podejrzaną o zakażenie, zachorowanie lub skierowaną do izolacji.
  • Wprowadziliśmy ograniczenia liczby osób przebywających w  Sand SPA, Centrum Terapii oraz korzystających jednocześnie z usług – poczekalnia jest wyłączona z użytku.
  • Pracownicy Sand SPA, Centrum Terapii wyposażeni są w maseczki ochronne, a także przestrzegają każdorazowej dezynfekcji rąk.
  • Goście są zobowiązani nosić maseczki ochronne (jeśli to możliwe, ze względu na rodzaj wykonywanego zabiegu).
  • Udostępniliśmy Gościom dozowniki ze środkiem dezynfekującym. Należy zdezynfekować ręce od razu po wejściu do Sand SPA, Centrum Terapii.
  • Goście nie mogą korzystać z telefonów komórkowych oraz innych prywatnych akcesoriów wielokrotnego użytku podczas zabiegu.
  • Goście przychodzą na zabieg bez osób towarzyszących.
  • Każdorazowo dezynfekujemy ladę recepcyjną, blaty, przybory kosmetyczne oraz pojemniki z kosmetykami, a także powierzchnie, które mogły być dotykane (poręcze, klamki, uchwyty). Wielorazowe akcesoria w miarę możliwości zastąpiliśmy jednorazowymi. Po wykonaniu usługi następuje dokładna dezynfekcja stanowiska (w tym stołu, krzeseł, blatów, klamek i innych powierzchni, z którymi miał kontakt Gość).
  • Zapewniamy stałą wymianę powietrza za pomocą central wentylacyjnych wyposażonych w krzyżowe wymienniki ciepła.

STREFY DLA DZIECI

  • Do Stref dla Dzieci może wejść wyłącznie dziecko/opiekun zdrowy, bez objawów chorobowych sugerujących chorobę zakaźną.
  • Regularnie dezynfekujemy wszystkie zabawki, maszyny do gier oraz akcesoria (min. 2 razy dziennie, w tym jeden raz przed otwarciem, a drugi raz podczas obowiązkowej przerwy technicznej), a także powierzchnie dotykowe, w tym między innymi poręcze, klamki, włączniki.
  • Z sal zabaw, usunęliśmy (lub uniemożliwiliśmy korzystanie) przedmioty i sprzęty, których nie można dokładnie wyczyścić i zdezynfekować, tj. pluszowe zabawki,  gąbki, rzeczy wykonane z miękkich i chłonnych materiałów.
  • Udostępniliśmy widoczne dozowniki ze środkiem dezynfekującym dla opiekunów dzieci oraz animatorów.
  • Prosimy, by każda osoba dorosła wchodząca do sali dezynfekowała ręce przy wejściu płynem dezynfekującym oraz posiadała maseczkę ochronną.
  • Dzieci, szczególnie przed wejściem na teren sali i po wyjściu z niej, proszone są dokładnie umyć ręce wodą z mydłem.
  • Przed wejściem do sali zabaw obowiązuje nakaz zdjęcia obuwia.
  • Dzieci nie powinny zabierać do sal zabaw swoich zabawek i innych osobistych przedmiotów.
  • Zapewniamy stałą wymianę powietrza za pomocą central wentylacyjnych wyposażonych w krzyżowe wymienniki ciepła.

Ze względu na konieczność udostępnienia szerokiego dostępu do środków dezynfekujących w obiekcie, prosimy opiekunów o zwrócenie szczególnej uwagi na zabezpieczenie dzieci przed ryzykiem wynikającym z niewłaściwego użycia tych środków przez dzieci.

PRACOWNICY

  • Nasi pracownicy odbyli specjalistyczne, wewnętrzne przeszkolenie z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania koronawirusowi, w tym wg zaleceń GIS.
  • Pracownicy Recepcji odbyli szkolenie z zakresu udzielania pierwszej pomocy natomiast ratownicy basenowi posiadają ukończony kurs kwalifikowanej pierwszej pomocy.
  • Prowadzimy kampanię informacyjną dla personelu dotyczącą zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO na terenie obiektu.
  • Wprowadziliśmy reorganizację systemu zmian pracowników w celu wprowadzenia ograniczeń w liczbie osób zaczynających zmianę jednocześnie.
  • Zapewniliśmy łatwy dostęp do płynu do dezynfekcji rąk dla pracowników (widoczny dozownik na zapleczu, w szatniach, pomieszczeniach socjalnych itp.) oraz maseczek ochronnych.
  • Wprowadziliśmy dodatkową dezynfekcję przestrzeni wspólnych pracowników: szatni, kuchni, pomieszczeń socjalnych oraz magazynów.

OGÓLNE

  • Na terenie obiektu obowiązuje nakaz noszenia maseczek ochronnych przez Gości oraz wszystkich pracowników Primavera Jastrzębia Góra.
  • Wprowadziliśmy obowiązek korzystania z dostępnych dozowników płynu do dezynfekcji rąk przez Gości oraz pracowników obiektu.
  • Wprowadziliśmy obowiązek zachowywania bezpiecznego dystansu (min. 1.5 m) między innymi osobami przebywającymi w obiekcie (zarówno Gości jak i pracowników).
  • Prowadzimy kampanię informacyjną dla Gości dotyczącą zachowania szczególnych środków ostrożności wg zaleceń GIS i WHO (monitory oraz plakaty w przestrzeniach wspólnych hotelu – korytarze, windy).
  • Zapewniliśmy dostęp do dodatkowych środków dezynfekujących, maseczek oraz rękawiczek ochronnych – do nabycia w sklepie na terenie obiektu.
  • Oprócz zestawu do udzielania pierwszej pomocy, obiekt wyposażony jest dodatkowo w sprzęt do resuscytacji oraz defibrylator.
  • Prosimy naszych Gości o natychmiastowe zgłoszenie obsłudze Recepcji gorszego samopoczucia, w szczególności w przypadku występowania objawów wskazujących na zakażenie koronawirusem (kaszel, duszności, temperatura ciała powyżej 380C, ból mięśni).

Najczęściej Zadawane Pytania

Czy Primavera Jastrzębia Góra jest już otwarta i można zarezerwować pobyt np. na lato?

Od dnia 8 maja 2021 r. nasz obiekt jest otwarty dla Gości przy zachowaniu 50% obłożenia oraz niezbędnych zasad bezpieczeństwa. Realizujemy wszystkie oferty np. Wiosna nad morzem, Długi Czerwcowy Weekend, Magiczne Wakacje 2021. Zapraszamy do rezerwacji pobytów i kontaktu z Działem Rezerwacji w przypadku dodatkowych pytań.

Czy w Primavera Jastrzębia Góra możemy korzystać z usług medycznych?

Jako podmiot leczniczy (Drejk Kaźmierczak sp.j.) działamy na podstawie wpisu do rejestru podmiotów wykonujących działalność leczniczą, numer księgi rejestrowej:  000000238606, organ rejestrowy: Wojewoda Pomorski. Informujemy, że w ramach pakietów zdrowotnych, jest możliwość odbycia bezpłatnej telekonsultacji fizjoterapeutycznej przed przyjazdem. Zabiegi lecznicze odbywają się w naszym Centrum Terapii na terenie obiektu.

Czy po obiekcie Goście będą poruszać się w maseczkach i w rękawiczkach?
Zgodnie z obecnie przyjętymi zasadami bezpieczeństwa, Goście powinni poruszać się po obiekcie (w ogólnodostępnych przestrzeniach) w maseczkach ochronnych. Dotyczy to również wszystkich pracowników obsługi. Noszenie rękawiczek ochronnych nie jest obowiązkowe. Od 15 maja 2021 r. zostanie zniesiony obowiązek zakrywania ust i nosa na świeżym powietrzu.

Jak wyglądać będzie serwowanie oraz spożywanie posiłków, kiedy sale restauracyjne są wyłączone z użytku?

Zgodnie z aktualnymi zasadami bezpieczeństwa, wszystkie posiłki serwowane są Gościom do pokoi / w formie „na wynos”.  Od dnia 15 maja 2021 posiłki będzie można spożywać na świeżym powietrzu, w przygotowanym dla Gości miejscu. Od 29 maja będzie już możliwość serwowania i spożywania posiłków w sali restauracyjnej (przy zachowaniu 50% obłożenia oraz odpowiedniego dystansu).

Jakie procedury bezpieczeństwa obowiązują pracowników, np. kelnerów, kucharzy, obsługę Recepcji?
Wszyscy nasi pracownicy odbyli specjalistyczne, wewnętrzne przeszkolenie z zachowania szczególnych środków bezpieczeństwa i ostrożności pod względem zapobiegania koronawirusa, w tym wg zaleceń GIS. Obsługa zna również procedurę postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem oraz numery kontaktowe do najbliższych placówek zdrowotnych.
Dodatkowo każdy dział, otrzymał szczegółowe wytyczne obowiązujące w konkretnych przestrzeniach. Więcej szczegółowych informacji, znajdziecie Państwo powyżej.

Jakie są procedury, jeśli na terenie obiektu pojawi się podejrzenie o zarażeniu Gościa/pracownika koronawirusem?

Mamy opracowaną procedurę postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem, która zakłada m.in. czasowe odizolowanie osoby w dedykowanym pomieszczeniu, powiadomienie dyspozytora medycznego oraz powiatowej stacji sanitarno-epidemiologicznej i postępowanie według konkretnych zaleceń GIS. Wszyscy nasi pracownicy znają procedurę postępowania w przypadku podejrzenia zakażenia koronawirusem.

Czy ze względu na pandemię COVID-19 obowiązują specjalne warunki rezerwacji/anulacji pobytów?

Oferujemy zwrot wpłaconych środków lub voucher refundacyjny, jeśli (w zgodzie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa) anulacja rezerwacji nastąpi w następujących przypadkach: nasz obiekt będzie zamknięty lub nie możecie Państwo przyjechać ze względu na zakaz przemieszczania się/kwarantannę/izolację. Zastrzegamy sobie możliwość poproszenia o dokumenty potwierdzające taki przypadek.

wyznacz trasę

Primavera Jastrzębia Góra

tel.: +48 58 774 45 51

ul. Rozewska 40-42

84-104 Jastrzębia Góra

Napisz do nas